|

ستاره بارسا رفتنی شد؛ شروعی برای خرید چند ستاره!

به نظ‌ر می رسد کار انتقال دی یونگ به منچستریونایتد در مراحل پایانی به سر می برد.

لینک کوتاه کپی شد

مذاکرات منچستریونایتد با بارسلونا به سمت حصول توافق پیش می رود. به نظر می‌آید انتقال فرنکی دی یونگ به منچستریونایتد در مراحل آخر خودش قرار گرفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛  به نوشته تلگراف منچستریونایتد در آستانه‌ رسیدن به توافق با بارسلونا برای جذب فرنکی دی یونگ است. به نظر می‌رسد، مبلغ مورد توافق 69 میلیون پوند باشد. 

انتظار می‌رود انتقال این هافبک 25 ساله هلندی در همین هفته نهایی شود و اریک تن هاخ اولین خریدش را در منچستریونایتد قطعی کند.

بارسلونا ابتدا درخواستی 85 میلیون یورویی برای دی یونگ داشت و پیشنهاد 56 میلیون پوندی منچستریونایتد را در هفته های گذشته رد کرده بود.

اما حالا به نظر می رسد که مذاکرات بر سر قیمت 80 میلیون یورویی [69 میلیون پوندی] در حال به نتیجه رسیدن است. در صورت انجام معامله‌ با این رقم، بارسلونا 5 میلیون یورو بابت خرید و فروش دی یونگ سود خواهد کرد.

منابع نزدیک به هر دو باشگاه ادعا می‌کنند که مذاکرات سرعت گرفته و منچستر و بارسلونا به توافق نهایی نزدیک شده اند؛ اگر چه که هنوز شیاطین سرخ نتوانسته اند به توافقات شخصی با خود بازیکن نزدیک بشوند.

با این وجود انتظار نمی‌رود توافقات با خود بازیکن مشکل ساز باشند و به نظر می‌رسد حداکثر تا پایان هفته این انتقال نهایی خواهد شد.

گفته می‌شود اریک تن هاخ دی یونگ را راه حلی برای رفع یکی از بزرگترین مشکلات یونایتد در خط میانی می‌داند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی