|

منتظر جدایی یک استقلالی دیگر هم باشید!

وریا غفوری احتمالا از استقلال جدا می شود. به نظر می رسید مقصد اصلی او فولاد خوزستان است.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فولاد خوزستان که خود را برای حضور در لیگ برتر، جام حذفی و مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند، یکی از تیم‌های فعال در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی بوده و مدیران فولاد براساس خواسته‌های جواد نکونام مشغول تقویت تیم خود هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ سعید آقایی برای تقویت سمت چپ خط دفاعی، احسان پهلوان به عنوان هافبک بازی‌ساز و مجید علیاری و علی قربانی در راستای تقویت خط حمله فولادی‌ها به عنوان 4 خرید تابستانی این تیم معارفه شدند. در مقابل احسان مرادیان در خط دروازه، احمدرضا جلالی و مهران درخشان‌مهر در خط دفاعی و ساسان حسینی و لوسیانو پریرا به عنوان دو مهاجم در مسیر خروج از فولاد قرار گرفته‌اند.

جواد نکونام در فهرست نفرات مدنظر خود برای فصل جدید، نام دو بازیکن نام‌آشنای دیگر را هم قرار داده که مدیران فولاد در حال مذاکره برای جلب نظر آن‌ها جهت حضور در تیم اهوازی هستند. حضور فولاد مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به عنوان تنها نماینده ایران باعث شده تا برخی بازیکنان برای حضور در رقابت‌های آسیایی، تمایل به حضور در جمع شاگردان نکونام را داشته باشند.

وریا و پایان کار در استقلال؟ در انتظار پاسخ نهایی

وریا غفوری کاپیتان باتجربه استقلال شرایط مبهمی برای ادامه همکاری با آبی‌ها دارد. غفوری که در فصل گذشته به صورت متناوب در ترکیب تیمش قرار گرفت و در رقابت با صالح حردانی برای حضور در ترکیب اصلی بود، حالا بعد از اتمام قراردادش با آبی‌پوشان منتظر تصمیم نهایی ریکاردو ساپینتو است. غفوری که خود بارها از علاقه‌اش برای ادامه همکاری با استقلال صحبت کرده، چشم‌انتظار تماس مدیران باشگاه است تا قرارداد خود را با آبی‌پوشان تمدید کند. موازی با چشم‌انتظاری برای دریافت پیشنهاد تمدید قرارداد با استقلال، کاپیتان فصل گذشته آبی‌پوشان مذاکراتی را با مدیران باشگاه فولاد خوزستان انجام داده است.

کاپیتان باتجربه استقلال که به دنبال خداحافظی در پیراهن این تیم از میادین است، در مذاکرات اولیه خود با مدیران فولاد به توافقی 2ساله دست پیدا کرده اما او تاکید داشته که اولویت اصلی‌اش ادامه همکاری با استقلال است و در صورت قرار نداشتن در برنامه‌های فنی ساپینتو، قراردادش را به صورت رسمی با فولاد خوزستان امضا کرده و شاگرد جواد نکونام می‌شود.

نیازمند، اولویت نکونام برای خط دروازه فولاد

دروازه‌بان 27 ساله سابق سپاهان، فصل گذشته را در لیگ پرتغال و تیم پورتیموننزه گذراند اما نتوانست عملکرد خوبی را در تیم جدید خود داشته باشد و در اکثریت دیدارهای فصل به عنوان بازیکن نیمکت‌نشین در فهرست تیمش حضور یافت. نیازمند که فرصت حضور در تیم ملی را هم از دست داده، در فصل منتهی به جام جهانی به دنبال کسب فرصت بازی بیشتر است.

پیام نیازمند برای تقویت خط دروازه فولاد، در فهرست جواد نکونام جای دارد اما اولویت او ادامه همکاری با پورتیموننزه است. هنوز 2 فصل دیگر از قرارداد نیازمند با باشگاه پرتغالی باقی‌مانده و بند فسخ 10 میلیون یورویی باعث شده تا پیام نیازمند کار دشواری برای جدایی از باشگاه پورتیموننزه داشته باشد. خبرها از احتمال جدایی ساموئل دروازه‌بان برزیلی پورتیموننزه حکایت دارد و در صورت جدایی این دروازه‌بان، نیازمند شانس بازی بیشتری در تیم پرتغالی پیدا خواهد کرد و احتمال بازگشت او به لیگ ایران به حداقل می‌رسد.

سرمربی فولاد خوزستان که در حال حاضر شهاب گردان را برای حضور در خط دروازه در اختیار دارد، امیدوار است بتواند نظر سنگربان سابق سپاهان را جلب کند و در سال جام جهانی او را به لیگ برتر ایران بازگرداند و در رقابت‌های لیگ برتر و البته لیگ قهرمانان آسیا از توانایی‌های نیازمند در خط دروازه تیمش بهره ببرد. هر چند همان‌طور که گفته شد، نیازمند مسیر دشواری برای جدایی از تیم پورتیموننزه دارد و فولادی‌ها کار سختی برای جذب این دروازه‌بان باتجربه پیش‌روی خود می‌بینند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی