|

چند خبر تازه از نقل و انتقالات فوتبال ایران پنجشنبه 9 تیر

پس از پرسپولیس که در نقل و انتقالات شروع طوفانی داشت، فولاد و استقلال هم عملکرد خوبی داشته اند.

لینک کوتاه کپی شد

فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران از دوشنبه بیست و سوم خرداد ماه رسما آغاز شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از افکارنیوز؛ تیم‌ های لیگ برتری به دنبال جذب بازیکنان مورد نظرشان هستند تا نقاط ضعف شان را در فصل آینده لیگ برتر پوشش دهند.

مس رفسنجان

گادوین منشا آقای گل فصل گذشته لیگ برتر که گفته می‌شد از تیم‌های پرسپولیس و سپاهان پیشنهاداتی دارد قراردادش را با مسی‌ها به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

استقلال

رضا میرزایی هافبک ۲۶ ساله و پیشین سپاهان که در چندروز گذشته خبر توافق وی با استقلال رسانه‌ای شده بود، با عقد قرارداد رسما به استقلال پیوست که باشگاه این خبر را احتمالا امروز رسمی خواهد کرد.

کاوه رضایی مهاجم ۳۰ ساله کرد فوتبال ایران که سالها در فوتبال بلژیک مشغول بازی بود، پس از ۵ سال بار دیگر پیراهن استقلال را به تن خواهد کرد و برای امضای قراردادی دوساله با مدافع عنوان قهرمانی به توافق رسیده است.

حسین زواری بازیکن جوان و ۲۱ ساله فصل پیش نفت آبادان نیز به هواداران توسط باشگاه معرفی شد. زواری با این قرارداد تبدیل به دومین بازیکن جوان این فصل نفت آبادان می‌شود که بعد از امید حامدی فر در این فصل به استقلال پیوسته است.

روزبه چشمی مدافع هافبک تیم فوتبال استقلال پس از توافق نهایی با این باشگاه، قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با آبی‌پوشان پایتخت تمدید کرد.

صنعت نفت آبادان

رضا پرکاس مربی ایرانی که در آلمان اقامت هدایت صنعت نفت آبادان را بر عهده گرفت. او سابقه سرمربیگری تیم الامارات و حتا را در کارنامه خود دارد.

او در سال ۱۳۹۱ نیز هدایت نفتی‌ها را بر عهده گرفت، اما نتوانست مانع از سقوط آن‌ها به لیگ برتر شود.

گل گهر سیرجان

آرمین سهرابیان، مدافع فصل گذشته گل گهر سیرجان را به مدت یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

رضا شکاری مهاجم گل گهری‌ها نیز قراردادش را به مدت ۲ فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

آلومینوم اراک

اسماعیل شریفات نیز قراردادش را یک فصل دیگر با آلومینیوم تمدید کرد تا در بیست و دومین دوره لیگ برتر شاگرد مهدی رحمتی باشد.

پرسپولیس

بابایی این روزها از چند تیم از جمله سپاهان پیشنهاد دارد اما همچنان امیدوار به حضور در پرسپولیس است. گزینه سرخ‌ها در یکی دو فصل اخیر به یکباره از اولویت‌های یحیی خارج شد اما شاید در روزهای آینده دوباره پرسپولیس سراغ او برود.

باید منتظر ماند و دید روند نقل و انتقالات پرسپولیس در روزهای آینده به چه صورت ادامه خواهد یافت. شاید حضور بابایی و کاسیانو پرونده نقل و انتقالات سرخ‌ها را ببندد.

حنانوف قرار است هفته آینده به ایران بیاید و باتوجه به اینکه در فهرست بزرگسالان پرسپولیس قرار ندارد، به احتمال فراوان در فهرست پرسپولیس باقی خواهد ماند و حتی ادعاها مبنی بر تاکید یحیی گل‌محمدی به حفظ این بازیکن است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی