|

چرا نبرد اراک بازی مرگ و زندگی یحیی است؟

پرسپولیس در حالی باید برای این بازی آماده شود که از دو بازی قبلی‌اش، فقط دو امتیاز گرفته و هنوز موفق به گلزنی در این فصل نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

چرا نبرد پرسپولیس- آلومینیوم برای یحیی گل‌محمدی اهمیت زیادی دارد؟ 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، پرسپولیس در شرایطی این هفته برای بازی با آلومینیوم راهی اراک خواهد شد که خاطره خوبی از بازی مقابل میزبانش ندارد و در هر دو فصل گذشته به این تیم باخته است.

حالا پرسپولیس در اولین دیداری که یحیی گل‌محمدی را کنار خط خواهد دید، در حالی باید برای این بازی آماده شود که از دو بازی قبلی‌اش، فقط دو امتیاز گرفته و هنوز موفق به گلزنی در این فصل نشده است.

موضوعی که باعث شده برخی پیشکسوتان پرسپولیس خیلی زود سراغ انتقاد از یحیی گل‌محمدی بروند.

وحید قلیچ به عنوان منتقد همیشگی سرمربی پرسپولیس، درباره عملکرد پرسپولیس در دو بازی قبلی‌اش گفته است:" مشکل این تیم فقط یحیی گل محمدی است و تا وقتی که او  سرمربی پرسپولیس باشد وضع همین است. اگر سال‌های گذشته هم پرسپولیس نتیجه گرفته فقط بخاطر حمید مطهری بوده و امسال یحیی گل محمدی بدون مطهری دستش خالی است و کاری نمی‌تواند انجام دهد."

بهروز رهبری‌فرد دیگر پیشکسوت پرسپولیس است که از یحیی انتقاد کرده و در پستی اینستاگرامی نه تنها سبک بازی تیم او را نقد کرده بلکه گفته که یحیی با تیمی قهرمان لیگ برتر شد که دستپخت برانکو ایوانکوویچ بوده است.

این وسط امروز یک روزنامه غیرورزشی مدعی شده در صورتی که پرسپولیس در اراک امتیاز دهد و فاصله‌اش با دیگر تیمها بیشتر شود، ممکن است اتفاقی عجیب روی نیمکت پرسپولیس رخ دهد.

هر چند معلوم نیست چقدر می‌توان به این ادعا اطمینان کرد منتهی یحیی گل‌محمدی بهتر از هر شخص دیگری که می‌داند که اگر از اراک با دست پر نگردد، این بار بخش بیشتری از سکوهای ورزشگاه آزادی علیه او خواهند شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی