|

کُری هواداران استقلال و پرسپولیس از هفته سوم بالا گرفت!

در فصل که به جام جهانی قطر ختم می شود کری هواداران سرخابی در فضای مجازی از حالا بالا گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر پس از پایان مسابقات جمعه شب به شکل جالبی درآمده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ سپاهان با سرمربی خارجی خود صدرنشین است و استقلال، پیکان، گل‌گهر و فولاد نیز رتبه‌های دوم تا پنجم را از آن خود کرده‌اند. به عبارت دیگر حالا سه مربی استقلالی در جمع پنج تیم بالانشین جدول قرار دارند. ریکاردو ساپینتو با خود استقلال دوم است، امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام نیز همراه با گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان رتبه‌های چهارم و پنجم را به دست ‌آورده‌اند.

مجتبی حسینی سرمربی پیکان و مربی اسبق پرسپولیس هم تنها نماینده سرخپوشان در جمع پنج تیم بالانشین جدول به حساب می‌آید. جدولی که به احتمال فراوان در هفته‌های آینده دستخوش تغییرات قابل ‌ملاحظه‌ای می‌شود اما حسابی در فضای مجازی سوژه کری هواداران سرخابی شده است.

استقلالی ها با طعنه به هواداران پرسپولیس می گویند از همین ابتدای لیگ استقلال و دو مربی استقلالی بالای جدول قرار دارند و تا پایان لیگ این موضوع ثابت خواهند ماند و در مقابل پرسپولیسی ها یادآوری می کنند تنها یک امتیاز با استقلال فاصله دارند و به زودی آنها در صدر جدول این فاصله را بیشتر هم خواهند کرد و در پایان نیم فصل که اواسط پاییز و قبل از شروع جام جهانی خواهد بود پرسپولیس با اختلاف در صدر جدول قرار خواهد گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی