|

هشدار دوباره رییس لالیگا به باشگاه بارسلونا

رییس لالیگا به مدیران باشگاه بارسلونا هشدار داد که سقف دستمزد پرداختی‌ ها را بدون استفاده از اهرم مالی به 400 میلیون یورو برسانند.

لینک کوتاه کپی شد

لالیگا امروز سقف دستمزدهای مالی 20 باشگاه حاضر در این رقابت‌ها را اعلام کرد و رشد قابل توجه بارسا واکنش بسیاری را در پی داشت. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این باشگاه که پیش از این با تراز منفی 144 از شرایط خوبی برخوردار نبود، حالا سقف پرداخت دستمزدش را به لطف فعال کردن چهار اهرم مالی به 656 میلیون یورو رسانده است. 

با این حال تباس که پیش از این نیز به این باشگاه هشدار داده بود که نمی‌تواند قرارداد ژول کنده و مارکوس آلونسو را با استفاده از فعال کردن اهرم دیگری به صورت رسمی ثبت کند، این بار نیز تاکید کرد که آنها باید این شرایط را کنترل کنند و از فعال کردن مداوم اهرم‌های مالی دست بکشند. 

او در این باره اظهار داشت:« باشگاه بارسلونا در هیچ مقطعی در خطر ورشکستگی قرار نداشت اما آنها باید این شرایط را به درستی کنترل کنند و بدون استفاده از اهرم مالی به کاهش سقف پرداخت دستمزد تا 400 میلیون یورو ادامه دهند.»

بارسا که با بدهی قابل توجه 1.5 میلیارد یورویی روبروست، برای تقویت تیمش در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی تصمیم گرفت که نزدیک به نیمی از سهام بارسا استودیو را به فروش برساند. 

آنها همچنین نیمی از حق پخش پرداختی از سوی سازمان لالیگا در طول 25 سال آینده را نیز به شرکت سیکس استریت واگذار کردند تا بتوانند مبالغ قابل توجهی را برای بهبود تراز مالی و جذب بازیکنانی چون روبرت لواندوفسکی و رافینیا هزینه کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی