|

مدافع بارسلونا به ال کلاسیکو هم نمی رسد

هکتور بیرین به علت مصدومیت از ناحیه ساق پا سه تا چهار هفته غایب است و او هم مانند آرائوخو، ال‌کلاسیکو را از دست می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

مشکلات بارسا در وقفه بازی‌های ملی تمامی ندارد و دیروز تایید شد که هکتور بیرین هم مصدوم شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در روزهای اخیر بارسلونا ژول کُنده، فرانکی دی‌یونگ، ممفیس دیپای و رونالد آرائوخو را به دلیل مصدومیت از دست داده و حالا هکتور بیرین را نیز باید به این فهرست اضافه کرد. 

بارسلونا روز گذشته در بیانیه ای اعلام کرد که بیرین در جریان تمرین از ناحیه عضله ساق پای چپ مصدوم شده و نتیجه اولین آزمایش‌ها نشان می دهد که مشکل او چندان جدی نیست. ساعتی پیش باشگاه کاتالان رسما اعلام کرد که بیرین بین سه تا چهار هفته دور از میادین خواهد ماند و به این ترتیب او غایب ال‌کلاسیکو خواهد بود. دیداری که 18 روز دیگر در ورزشگاه برنابئو برگزار خواهد شد.

بیرین هر دو بازی رفت و برگشت برابر اینتر در لیگ قهرمانان را نیز از دست خواهد داد. در ابتدا حتی بیم این وجود داشت که سه ماه دور از میادین باشد. بارسلونا همچنین امروز تایید کرد که رونالد آرائوخو در فنلاند با موفقیت جراحی شده و حداقل دو ماه دور از میادین خواهد ماند. با توجه به مصدومیت آرائوخو و کُنده، همه چیز فراهم بود تا بیرین وارد ترکیب ثابت بارسا شود اما این فرصت خوب برای او از دست رفت. به احتمال فراوان، در بازی های پیش رو سرجی روبرتو در سمت راست دفاعی بارسا به میدان خواهد رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی