|

سه پیش‌بینی‌ پپ گواردیولا به حقیقت پیوست!

پیش‌بینی‌ هایی که پپ در زمان حضور در بایرن در رابطه با شاگردانش کرده بود، پس از چندین سال به حقیقت پیوسته‌ است.

لینک کوتاه کپی شد

به نوشته اشپورت آینس، به عنوان مثال در سال 2015، گواردیولا پیش‌بینی کرد که داوید آلابا در پستی که کسی در آن زمان فکرش را هم نمی‌کرد به یکی از بهترین‌های جهان تبدیل می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ گواردیولا در سپتامبر سال 2015 در مصاحبه با کیکر در این‌باره گفته بود: «او بدون شک می‌تواند به یکی از بهترین مدافعان میانی جهان تبدیل شود». اکنون هفت سال پس از این پیش بینی پپ، آلابا به نوعی ستون خط دفاعی رئال مادرید است.

با این حال پیش‌بینی‌های پپ تنها محدود به یک بازیکن نمی‌شوند. در سال 2015 هنگامی که یوسوا کیمیش به بایرن مونیخ پیوست، پپ از او بسیار تمجید کرد. او در این‌باره گفته بود: «یوگی لوو یک گزینه جدید دارد. مطمئن هستم که دیر یا زود او (کیمیش) یک بازیکن ملی پوش خواهد شد». گواردیولا بعد‌ها نیز، کیمیش که در آن زمان چندان شناخته شده نبود، او را مانند پسرش دانست. کیمیش نیز پس از جدایی پپ از بایرن مونیخ، بار‌ها تاکید کرده که چقدر به او مدیون است.

اما به تازگی، یکی دیگر از پیش‌بینی‌های گواردیولا نیز درباره شاگردان سابق خود در بایرن مونیخ به وقوع پیوسته است. گواردیولا پس از آنکه ژابی آلونسو در سال 2017 از فوتبال خداحافظی کرد، گفته بود: «او به زودی به عنوان مربی باز خواهد گشت». وقتی از پپ درباره دلیل این صحبتش سوال کردند، او در جواب گفت: «او بازی را درک می‌کند و کنجکاوی لازم برای این کار را دارد. او از قبل و در طول هفته می‌دانست که برای پیروزی در بازی بعدی، باید چه کار کنیم». ژابی آلونسو به تازگی هدایت بایرلورکوزن را بر عهده گرفته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی