|

اقدام مهم آجورلو پیش از ترک استقلال!

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در یک اتفاق جالب هیچ بدهی جدیدی به خارجی‌ها از خودش برجای نگذاشته است.

لینک کوتاه کپی شد

دوره مدیریت مدیران پرسپولیس و استقلال مطابق معمول با چالش پرونده هاى متعدد داخلى و خارجى مربوط است که بسیارى از آنها به دوره مدیران سابق بازمى گردد. مصطفى آجورلو هم مثل سایر مدیران دو باشگاه از مهر 1400 تا 1401 با موارد متعددى از بدهى هاى داخلى و خارجى مواجه بود که به دوره مدیران سابق بازمى گشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در دوره مدیریت آجورلو در دو پرونده دیاباته و میلیچ ابتدا دفاعیات لازم صورت گرفت و با موفقیت وکلاى این دو پرونده میزان طلب مورد ادعاى این دو بازیکن کاهش قابل توجهى داشت. در نهایت باشگاه استقلال مطالبات این دو بازیکن را پرداخت کرد و پنجره نقل و انتقالاتى آبى پوشان نیز گشوده شد.

باشگاه استقلال همچنین در این مقطع طلب باشگاه پورتیمیننزه پرتغال از محل دریافت رضایتنامه جعفر سلمانى را نیز پرداخت کرد تا به این باشگاه پرتغالى هم بدهى نداشته باشد.

استقلالى ها در پرونده پادووانى هم در دوره مدیریت آجورلو دفاعیات لازم را انجام دادند و در نهایت خواسته غیر معقول این بازیکن با راى فیفا رد شد تا تنها استقلال به پرداخت یکصدهزار دلار طلب باقیمانده پادوانى محکوم شود.

مهم‌ترین نکته در دوره مدیریت آجورلو این است که بدهى خارجى تازه اى به پرونده هاى خارجى استقلال اضافه نشده است. کلیه مطالبات فصل گذشته یامگا، پین، ژستد ، سیلوا و آمانوف پرداخت شده و در صورتى که در فصل جارى هم مطالبات سه بازیکن خارجى این فصل پرداخت شود پرونده تازه اى علیه استقلال شکل نمى گیرد.

مهمترین چالش پیش روى باشگاه استقلال در این بخش البته پرداخت طلب استراماچونى سرمربى ایتالیایى خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی