|

آمار بد پرسپولیس مقابل فولاد!

فولاد در مصاف با 4 نماینده تهرانی تا پایان هفته شانزدهم نه شکست خورده و نه طعم برد را چشیده بود.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس و فولاد در چارچوب بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار جنجالی، فولاد موفق شد با یک گل به پیروزی برسد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ پیروزی فولاد مقابل پرسپولیس چند آمار بازی های پرسپولیس و فولاد را جا به جا کرد که آن ها را مرور می کنیم:

شاگردان جواد نکونام تاکنون در این فصل مقابل تیم‌های تهرانی شکست نخورده‌ بودند و ۴ مساوی برابر پرسپولیس، استقلال، پیکان و هوادار داشتند. اما شکست پرسپولیس در بازی دیروز باعث شد فولاد اولین پیروزی خود را مقابل تیم های تهرانی کسب کند.

پرسپولیس که در بازی‌های بیرون از خانه این فصل شکست‌ناپذیر بود و بهترین عملکرد را بین همه تیم‌ها داشت روز قبل مقابل فولاد شکست خورد تا در 17 هفته صاحب دومین شکست شود.

پرسپولیس در ۷ بازی آخر خود در لیگ برتر مقابل فولاد شکست نخورده بود اما روز قبل فولاد برای اولین بار به پیروزی رسید تا در هشتمین بازی صاحب ۵ برد، ۲ تساوی و یک شکست شود.

یحیی گل محمدی تا پیش از بازی دیروز در قامت مربی پرسپولیس تا به حال 7 بار مقابل فولاد در لیگ برتر قرار گرفته بود که ۴ بار برابر این تیم پیروز شده و ۳ بار به تساوی رسید. شکست دیروز این آمار را به هم زد تا اولین شکست خود را تجربه کرده باشد.

جواد نکونام نیز در ۵ تقابل قبلی خود به عنوان مربی فولاد هیچ بردی مقابل پرسپولیس در لیگ برتر نداشته و متحمل ۳ شکست و ۲ تساوی شده بود و دیروز اولین پیروزی خود را کسب کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی