|

(عکس) پوستر رسمی باشگاه پرسپولیس برای بازی با سپاهان با یک سورپرایز!

روزی که سیامک نعمتی ماندگار شد می شد حدس زد برای مدتی گل محمدی با او سر ناسازگاری خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

قرار گرفتن نام سیامک نعمتی در لیست مازاد یحیی گل محمدی، بدترین خبر برای هواداران پرسپولیس بود که رفته رفته شاهد پایان نسل طلایی هستند که برانکو برای آن ها به یادگار گذاشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ سیامک نعمتی که شخص برانکو برای جذب او تلاش زیادی کرد و طی چند سال اخیر با حضور در هر پستی که پرسپولیس نیاز داشت شانس های خود را برای حضور در اردوهای تیم ملی به صفر رساند.

بازیکنی که از زمان حضور یحیی گل محمدی به دفاع راست رفت تا کمتر شاهد درخشش و گلزنی های حساس او همچون دوران برانکو باشیم اما همچنان یکی از نفرات تاثیرگذار پرسپولیس بود.

همین موضوع باعث شد قرار گرفتن نام نعمتی در لیست مازاد خیلی ها را شوکه کند. هر چند آن هایی که دستی بر آتش اخبار پشت پرده دارند خوب می دانستند با توجه به حضور دانیال اسماعیلی فر، پس از رامین رضاییان، سیامک نعمتی هم رفته رفته به سکوها پیچ و مهره خواهد شد تا دیگر نشانی از دروان درخشش او باقی نماند.

اما با توجه به تمام این مسائل نعمتی تصمیم به ماندن گرفت و تاکید کرد می ماند تا حق اش را بگیرد.

حالا پس از گذشت چند هفته از بازی های نیم فصل دوم و خط خوردن پیاپی نامش از لیست بازی ها، شنیده می شود بالاخره طلسم برای سیامک شکست و حالا نامش در لیست بازی حذفی پرسپولیس و سپاهان حضور دارد.

اگرچه خط خوردن سعید صادقی و دیاباته به دلیل مصدومیت و ناآمادگی فنی و روحی نفراتی چون فرشاد فرجی، علی نعمتی و چند بازیکن دیگر در بازگشت سیامک به لیست گل محمدی با توجه به این که این بازیکن توانایی بازی در هر پستی را دارد، بی تاثیر نیست اما هرچه هست نعمتی یک گام بلند برداشت و حالا این فرصت را دارد تا حتی با حضور چند دقیقه ای اش در میدان خودی نشان داده و احقاق حق کند.

همزمان با بازگشت سیامک نعمتی به لیست یحیی، بازگشت او به پوستر باشگاه پرسپولیس برای بازی با سپاهان نیز در نوع خود جالب به نظر می رسد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی