|

جرارد پیکه بی خیال رئال مادرید نمی شود!

مدافع پیشین بارسلونا از دوران بازنشستگی اش لذت می برد و هنوز هم همان شخصیت دوران فوتبالش را حفظ کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جرارد پیکه در اواسط فصلی که گذشت تصمیم گرفت از دنیای فوتبال خداحافظی کند. مدافع سابق باشگاه بارسلونا کینگز لیگ خودش را به بهترین شکل ممکن برگزار کرد و ظاهرا قصد دارد پس از برگزاری فینال آن در نیوکمپ، شانس خودش را برای برگزاری بازی نهایی در سانتیاگو برنابئو امتحان کند. پیکه در مصاحبه با کادناسر در این مورد و البته رئال مادرید و بارسلونا صحبت کرد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ شرایط اقتصادی بارسلونا زیاد جالب نیست اما جای نگرانی وجود ندارد، آدم های درستی در باشگاه حضور دارند. رئیس و هیئت مدیره اش قبلا هم با چنین شرایطی رو به رو شده اند و از آن به سلامتی خارج شدند. بارسا هیچ پولی به من بدهکار نیست. من می توانست سال گذشته با توجه به قراردادم پول خوبی به جیب بزنم اما تصمیم گرفتم از گرفتن آن صرف نظر کنم. زمانی که بازی نمی کردم و قرار بود از فوتبال خداحافظی کنم، منطقی نبود که از باشگاه پول بگیرم. من در دوران حرفه ای خودم آن پولی که سزاوارش بودم را به دست آوردم. 

کولاک عربستانی ها: 

 هیچ کس از عربستان با من تماس نگرفت اما اگر تماسی هم برقرار می شد پاسخ منفی می دادم. همیشه گفته بودم که باشگاه زندگی من بارسا است و می خواهم در بارسا بازنشسته شوم. 

ad image

 

آیا در بارسلونا سرمربی ای داشتی که هیچ چیزی از فوتبال نداند؟

بله. 

دوری از فوتبال: 

به هیچ وجه دلتنگ فوتبال نیستم. فوتبال بخشی از زندگی من بود و دوره اش به سر رسید. از دوران فوتبال خودم لذت بردم، خیلی خوش گذشت و از آن چیزی که در ذهنم داشتم بهتر بود.

مسی به بارسا برنگشت: 

در مورد مسی، از همان لحظه اول انتظار داشتم که او به اینتر میامی ملحق شود. شرایط سخت مالی بارسا را می دانستم و مطمئن بودم که کار باشگاه برای بازگرداندن او بسیار دشوار است. به نظرم تصمیم او کاملا طبیعی بود. یک قرارداد مالی خوب همراه با شرایط آسان از لحاظ فوتبالی. پ

در مورد رئال مادرید:

در دوران بازیگری ام با رئال مادرید رقابت شدیدی داشتیم. با این حال آنها باشگاه بزرگی هستند. البته هنوز هم دوست دارم شکست رئال مادرید را ببینم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی