|

4 ستاره بارسا به ال کلاسیکو می رسند؟

بارسلونا در انتظار دریافت پاسخ آزمایش‌های رافینیا، لواندوفسکی، دی‌یونگ و پدری است تا از شرایط دقیق آنها مطلع شود.

لینک کوتاه کپی شد

شانس در چند هفته اخیر به هیچ وجه با بارسلونا یار نبوده است و بازیکنان این تیم یکی پس از دیگری به دلایل مختلف دچار مصدومیت شده‌اند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این اتفاق در حالی برای بارسلونا رخ داده که آنها دو هفته دیگر در تاریخ شش آبان ماه باید به مصاف رئال مادرید بروند و این بازی برای تعیین صدرنشین رقابت‌های لالیگا هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. 

در روزهای اخیر نگرانی‌های بسیاری درباره مصدومیت بازیکنانی چون رافینیا، لواندوفسکی، دی یونگ و ژول کنده و احتمال غیبت آنها در دیدار برابر رئال مادرید به گوش می‌رسید اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط برای آنها فرق کرده است.

روزنامه اسپورت خبر داده که لواندوفسکی، رافینیا، دی یونگ و پدری به تازگی آزمایش پزشکی داده‌اند و قرار است جواب آن امروز مشخص شود تا کادر فنی با مشورت کادر پزشکی تصمیم نهایی درباره حضور یا غیبت هر یک از آنها در ال‌کلاسیکوی رفت لالیگا را تعیین کند. 

آنها امیدوار هستند که بتوانند از حضور این چهار ستاره در ترکیب تیم‌شان در دیدار حساس برابر رئال مادرید که این روزها در شرایط بسیار خوبی قرار دارد استفاده کنند و ژاوی بی‌صبرانه چشم انتظار پاسخ این آزمایشات است تا هرچه زودتر بتواند تفکراتش درباره ترکیب بارسا در آن دیدار را سر و سامان دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی