|

گلر پرسپولیسی مقابل استقلال عابدزاده شد!

گلر هوادار پس از دریافت گل تساوی سعی داشت تیمش را رو به جلو هدایت کند.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا حقیقی همواره تقابل‌های خاصی با جواد نکونام، کاپیتان سابق خود در تیم ملی که در جام جهانی ۲۰۱۴ هم‌بازی بودند، داشته و دیروز هم امیدوار بود مانع از برتری استقلال شود ولی این اتفاق نیفتاد و در دیداری نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خوردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ هوادار پس از اینکه دو گل زودهنگام در دیدار مقابل استقلال زد، امید زیادی به کسب پیروزی در ورزشگاه آزادی داشت، اما سرنوشت متفاوتی برای آنها رقم خورد و در دقیقه ۶۱ گل دوم و تساوی را با ضربه مهرداد محمدی دریافت کردند که علیرضا حقیقی، گلر سفید و بنفش پوشان برای حفظ روحیه تیمش یک کار خاطره انگیز انجام داد.

علیرضا حقیقی پس از دومین گل استقلال، به سبک احمدرضا عابدزاده در دیدار ایران و استرالیا که گل دوم را دریافت کرد و چند پشت در زمین چمن زد، همین کار را در ورزشگاه آزادی انجام داد تا یاد آن خاطره را زنده کند؛ هرچند در نهایت تیمش نتوانست از جدال با شاگردان جواد نکونام سربلند بیرون بیاید.

302063

حقیقی دو سال قبل هم زمانی که در نساجی بود، در جدال با فولادِ جواد نکونام همین کار را در ورزشگاه حریف انجام داد که در آن مسابقه به تساوی رسیدند و مانع از برتری تیم نکونام شدند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی