|

موبایل موسوی اسپانسر جدید استقلال کیست و چقدر به آبی پوشان می دهد؟

در اقدامی کم سابقه و شاید بی سابقه باشگاه استقلال یک فروشگاه موبایل را به عنوان اسپانسر پیراهن خود برگزید.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه استقلال با یک فروشگاه موبایل به عنوان اسپانسر جدیدش به توافق رسید. اسم این فروشگاه موبایل موسوی آمل است. 

حضور در پشت پیراهن استقلال قطعا برای این فروشگاه موبایل در شهر آمل! بسیار پراهمیت و پولساز است اما تبلیغات در چنین سطحی آیا در شان استقلال قرار دارد.

فارغ از آن، پولی که این فروشگاه به استقلال می‌دهد چقدر است؟ کل درآمد این اسپانسر چقدر است که بتواند تعرفه های سنگین پشت پیراهن باشگاه استقلال را پرداخت کند؟ و آیا بار استقلال با حامیان اینچنینی به مقصد می‌رسد و هزینه های چند صد میلیاردی بازیکنان و مربیان و کادر باشگاه تامین می‌شود؟

به نظر می‌رسد علی احمدی خطیر تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در درآمد زایی هم موفق باشد اما توان او همین مقدار است و بیش از این نمی توان از این مدیر جوان توقع و انتظار داشت.

1718582_692 (1)

موبایل موسوی چقدر به استقلال پول می دهد؟

پیگیری‌ها از مدیران باشگاه استقلال نشان می‌دهد که مبلغ توافق شده میان طرفین عدد ۴۰ میلیارد تومان بوده و شرط اعلام رسمی آن نیز، پاس شدن چک پیش پرداختی است که از طرف این اسپانسر به مدیران تحویل داده شده بود.

روز گذشته مبلغ ۲۵ میلیارد تومان از قرارداد توافق شده میان طرفین به باشگاه استقلال پرداخت شده و پس از اطمینان مدیران باشگاه از پاس شدن این مبلغ، آن‌ها امروز از همکاری خود با این اسپانسر خبر دادند.

در روز‌هایی که باشگاه استقلال با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می‌کند، تزریق ۲۵ میلیارد تومان به تیم می‌تواند خبر خوبی برای آن‌ها باشد.

اگر به پیج اینستاگرامی موبایل موسوی سر بزنید کلی سلبریتی و فوتبالیست معروف رو می بینید که برای این فروشگاه تبلیغ کرده اند. از چهره های ورزشی مثل علی پروین و حمید درخشان و علیرضا بیرانوند بگیرید تا بازیگرانی نظیر پژمان بازغی و مرجانه گلچین و حمید لولایی......یه نکته ریز هم اینکه گویا مدیران این فروشگاه بیشتر تمایل شون به چهره های پرسپولیسی بوده برای تبلغیات تا استقلالی ها

l_fhdg

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • رحیم ارسالی در

    بعد از پفک آبی حالا هم یه‌موبایل‌فروشی.به هم میان

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی