|

شاه ماهی سری آ در تیمش ماندنی شد

اوسیمن با ناپولی بر سر قرارداد جدید به توافق رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

ناپولی به زودی به صورت رسمی تمدید قرارداد ویکتور اوسیمن را اعلام می‌کند چرا که این بازیکن بر سر قراردادی جدیدی تا ۲۰۲۶ با پارتنوپی به توافق رسیده است. اوسیمن فصل گذشته با به ثمر رساندن ۲۶ گل در سری آ، ضمن کسب عنون آقای گلی این رقابت‌ها به ناپولی کمک کرد پس از ۳۳ سال و دوران دیگو مارادونای فقید به مقام قهرمانی سری آ برسند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به نوشته فابریتزیو رومانو،‌ ناپولی با ویکتور اوسیمن بر سر قراردادی جدید همراه با بند آزاد سازی به توافق رسیده است. قرارداد فعلی اوسیمن تا تابستان ۲۰۲۵ اعتبار دارد و این مهاجم نیجریه‌ای قراررداد جدیدی تا ۲۰۲۶ با این باشگاه امضا می‌کند. ناپولی به زودی به صورت رسمی تمدید قرارداد مهاجم ۲۴ ساله خود را اعلام می‌کند. اسکای اسپورت بند آزادسازی قرارداد جدید ویکتور اوسیمن را ۱۳۰ میلیون یورو اعلام کرده است.

چلسی به صورت جدی در تلاش بود تا اوسیمن را برای پیوستن به استمفوردبریج وسوسه کند و تمدید قرارداد این بازیکن خبر خوبی برای آبی‌ها نخواهد بود. اوسیمن در فصل جاری در ۱۱ بازی ۶ گل و ۱ پاس گل در سری آ ثبت کرده است. او در لیگ قهرمانان نیز یک گل به ثمر رسانده است. ناپولی سه شنبه شب با پیروزی ۲-۰ مقابل براگا با ۷ امتیاز در رده دوم گروه C قرار گرفت و پس از رئال مادرید ۱۸ امتیازی به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی