|

الاتحاد تکلیف بنزما را روشن می‌کند!

مدیربرنامه های بنزما به زودی جلسه‌ای با سران باشگاه الاتحاد خواهد داشت و گفته می شود شاید خروجی آن فسخ با ستاره فرانسوی باشد.

لینک کوتاه کپی شد

ترک عربستان توسط کریم بنزما به موجی از شایعات درباره آینده ‌او دامن زده است. برخی رسانه‌های عربی معتقدند بعد از انتقادهای ‌گسترده هواداران الاتحاد، بنزما دیگر تمایلی به ادامه حضور در الاتحاد ندارد و به همین ‌خاطر عربستان را ترک کرده است. ‌

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در مورد بنزما که برای تمرینات پیش فصل و اردوی تدارکاتی در دربی حاضر نشد و ادعا کرده در جزیره موریس گرفتار شده، گمانه‌زنی‌های زیادی می‌شود.

بنزما نه برای شروع پیش فصل باشگاه و نه برای سفر برنامه‌ریزی شده به دبی نتوانست خودش را به مربی معرفی کند و به همین دلیل از فهرست الاتحاد خط خورد. 

امروز رادیو مونته کارلو گزارش داد که مدیران الاتحاد بهانه‌های کریم برای غیبت را کافی نمی دانند و به شدت از او خشمگین هستند. اتحاد به مدیر برنامه های بنزما اعلام کرده که به زودی جلسه ای با یکدیگر خواهند داشت تا تکلیف این بازیکن مشخص شود.

این منبع فرانسوی نوشته است که در این جلسه هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و اتحاد گزینه فسخ را بنزما را نیز در نظر می گیرد. مهاجم سابق رئال مادرید دو پیشنهاد خوب از لیگ برتر دارد و گفته می شود اگر با اتحاد فسخ کند، راهی یکی از دو تیم چلسی یا آرسنال خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی