|

پرسپولیس نباید این بازیکن را از دست بدهد!

نمایش بسیار خوب حنانوف یکی از مهم‌ترین دلایل برد تاجیکستان بر امارات و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا بود.

لینک کوتاه کپی شد

دقایقی پیش یکی از بزرگ‌ترین شگفتی‌های جام ملت‌های آسیا 2023 رقم خورد و تیم ملی تاجیکستان موفق شد با پیروزی بر امارات به جمع 8 تیم پایانی این مسابقات برسد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ بازی دو تیم در وقت‌های عادی و اضافی با نتیجه یک بر یک تمام شد و تاجیکستان در ضربات پنالتی بدون اشتباه عمل کرد و توانست با نتیجه 5 بر 3 و در مجموع با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی برسد.

تاجیکستان البته می‌توانست قبل از این که بازی به پنالتی و وقت اضافه بکشد هم کار امارات را تمام کند. اما گلی که اماراتی‌ها در دقیقه 5+90 زدند وقت مسابقه را 30 دقیقه تمدید کرد و سپس به پنالتی برد.

تاجیکستان که نظر خیلی از کارشناسان فوتبال آسیا را در این دوره از مسابقات به خودش جلب کرده امروز هم نمایش کم اشتباهی داشت. یکی از بهترین بازیکنان تاجیکستان وحدت حنانوف بود.

این بازیکن که عضو باشگاه پرسپولیس است در دقیقه 30 موفق شد با یک ضربه سر دیدنی توپ را وارد دروازه امارات کند. حنانوف در این مسابقه یکی از دو مدافع میانی تاجیک‌ها بود که بیشتر متمایل به راست بازی می‌کرد. مدافع راست تاجیکستان هم منوچهر صفروف بود که اتفاقا او هم بازیکن پرسپولیس بود و نمایش درخشانی داشت.

وحدت در مسابقه با امارات رهبر خط دفاعی تاجیکستان بود و نمایش بسیار خوب و کم‌اشتباهی داشت. او فقط در دقیقه 5+90 در صحنه گل مساوی امارات در دوئل هوایی برای زدن توپ کم آورد و همان توپ تبدیل به گل تساوی امارات شد.

در وقت‌های اضافی هم امارات نتوانست روی دروازه تاجیکستان موقعیت گل خاصی ایجاد کند. در ضربات پنالتی وحدت دومین ضربه تاجیکستان را تبدیل به گل کرد تا ماموریتش را در بازی با امارات به بهترین شکل تمام کند.

حنانوف با این نمایش درخشان یک پیام ویژه از دوحه به دوبی فرستاد. جایی که پرسپولیس با سرمربی جدیدش اوسمار ویرا در آنجا اردو زده است. در روزی که پرسپولیس با 5 گل مغلوب تیم شباب الاهلی امارات شد وحدت نشان داد که می‌تواند همچنان یک مهره کارآمد و موثر برای پرسپولیس باشد. حتی در قلب دفاع!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی