|

جنجال دوباره بنزما در عربستان

بنزما و مربی الاتحاد عربستان در تمرین روز دوشنبه با یکدیگر تنش لفظی پیدا کردند و ستاره فرانسوی زمین را با عصبانیت ترک کرد.

لینک کوتاه کپی شد

طبق ادعای رسانه سعودی "الریاضیه"، کریم بنزما و مارسلو گایاردو در تمرین دوشنبه با هم درگیر شدند و ستاره فرانسوی در نهایت تمرین را رها کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بازگشت بنزما با جنجال همراه بود. بازیکن سابق رئال مادرید پس از چند هفته دوری از تمرینات به دلایل غیرموجه و خط خوردن از اردوی دبی، به تمرینات الاتحاد بازگشت ولی گویا وضاع اصلا خوب پیش نرفته است.

1988102

ستاره  الاتحاد برای شروع تمرینات گروهی وارد زمین شد و باشگاه از طریق رسانه رسمی خود عکس هایی از بنزما در داخل زمین منتشر کرد اما لحظاتی بعد مارسلو گایاردو به این بازیکن فرانسوی دستور داد که انفرادی کار کند چون فعلا شرایط تمرین گروهی را ندارد.

کریم با این استدلال که او تمرینات انفرادی را در هفته های اخیر تحت برنامه مربیان باشگاه سپری کرده بود و توان بدنی لازم برای تمرین گروهی را دارد، قصد اضافه شدن به گروه را داشت ولی با ممانعت مربی آرژانتینی روبرو شد. اتفاقی که باعث عصبانی بنزما شد و در نهایت زمین را ترک کرد. 

روز گذشته الاتحاد عکس های بنزما را در حال تمرین با سایر بازیکنان ذخیره و مصدوم منتشر کرد. در هر صورت وضعیت بلاتکلیف بنزما در اتحاد همچنان ادامه دارد و باید دید مشکلات او با گایاردو به کجا خواهد رسید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی