|

رئال مادرید ستاره بایرن مونیخ

با توجه به اینکه آلفونسو دیویس از فصل آینده وارد آخرین سال قراردادش می‌شود، رئال قصد دارد از این موضوع در مذاکرات با بایرن مونیخ بهره ببرد.

لینک کوتاه کپی شد

از آنجایی که به نظر می‌رسد بایرن مونیخ و آلفونسو دیویس بر سر مسائل مالی با یکدیگر توافق ندارند، حال رئال مادرید که گفته می‌شود با این بازیکن 23 ساله به توافق شخصی رسیده، در حال آماده‌سازی پیشنهاد 35 میلیون یورویی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ پیشنهادی که البته با خواسته‌های مالی باواریایی‌ها فاصله دارد. با این حال لوس بلانکوس قصد دارد چه رویکردی در مذاکرات با باشگاه آلمانی در پیش بگیرد؟

به گزارش فابریتزیو رومانو؛ رئال مادرید نمی‌خواهد پول دیوانه‌واری برای آلفونسو دیویس به بایرن مونیخ بپردازد. بنابراین باواریایی‌ها اگر راضی به فروش ستاره کانادایی خود با یک قیمت منصفانه نشوند، لوس بلانکوس می‌تواند تا سال 2025 که قرارداد این مدافع چپ به پایان می‌رسد، منتظر بماند و سپس او را طی یک انتقال رایگان به خدمت بگیرد. 

با این حال، بایرن همچنان تلاش می‌کند تا پیش از تابستان، قرارداد دیویس را تمدید کند و آن‌ها هنوز تسلیم نشدند. گفتنی است دیویس در فصل جاری در تمامی رقابت‌ها برای بایرن، موفق شده از خود آمار 1 گل و 3 پاس گل را ثبت کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی