|

2 ستاره بارسلونا بازی با ناپولی را از دست دادند

دیدار اتلتیک بیلبائو و بارسلونا با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا در یکی از دیدارهای مهم هفته بیست و هفتم لالیگا در استادیوم سن مامس به مصاف اتلتیک بیلبائو رفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ برد در این بازی سخت می‌تواند باعث حضور بارسا در جایگاه دوم لالیگا و پشت سر گذاشتن ژیرونا باشد. این دیدار در نیمه اول در حالی به پایان رسید که دو دو ستاره تاثیرگذار تیم ژاوی مصدوم شدند و با چهره‌ای ناراحت و چشمانی اشک‌بار از زمین بازی خارج شدند.

ابتدا این فرنکی دی یونگ بود که در فرود بدی که داشت از ناحیه مچ پا آسیب دید. نحوه فرود هافبک هلندی بارسلونا ممکن است نشان از مصدومیت جدی دی یونگ داشته باشد. اما این پایان کار نبود و پدری هم در دقیقه 37 بازی به علت مصدومیت و با چشمانی گریان روی نیمکت بلوگرانا نشست. به نظر می‌رسد پدری دچار آسیب‌دیدگی قدیمی عضلانی شده و دوباره این مصدومیت عود کرده باشد. اتفاقی که باشگاه بارسلونا را بسیار نگران کرده است. نکته عجیبی که در مورد مصدومیت‌های پدری وجود دارد این است که او تا قبل از تابستان 2021 سابقه هیچ مصدومیتی نداشت اما پس از آن او 9 بار دچار مصدومیت شده و به همین دلیل هم تاکنون 71 بازی بارسلونا را از دست داده است.

در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن دو ستاره بارسلونا بازی برگشت مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهند داد و باید دید که شدت آسیب‌دیدگی دو هافبک تاثیرگذار بلوگرانا تا چه اندازه‌ای است و آنها تا چه مدتی از ترکیب تیم ژاوی دور خواهند بود.

فرنکی دی یونگ فرود بسیار بدی داشت و همین موضوع باعث مصدومیت او از ناحیه مچ پا شد
 

 

غیبت کلیدی دو ستاره بارسلونا در خط هافبک در بازی مقابل ناپولی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی