|

چرا پرسپولیس- ذوب سه بر صفر نشد؟

بازی پرسپولیس و ذوب آهن در حالی برگزار شد که سخنگوی باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد ذوبی ها مرتکب تخلف شده اند و باید بازی سه بر صفر می شد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس برای آمادگی بیشتر پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا، به دیدار با ذوب‌آهن نیاز داشت اما ذوبی‌ها تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته بودند. آنها تلاش کردند تا در دیدار با شهرخودرو هم حاضر نشوند اما موفق به چنین کاری نشدند. با این حال در نهایت تصمیم بر لغو نبرد این تیم با پرسپولیس گرفته شد. موضوعی که برای قرمزها بسیار ناراحت‌کننده بود. چراکه آنها مجبور شدند با یک مسابقه درون‌گروهی خودشان را برای فینال آسیا آماده کنند.

 از همان روز به بعد، مدیران باشگاه پرسپولیس خواهان سه بر صفر اعلام شدن نتیجه دیدار با ذوب بودند. آنها اعتقاد داشتند که تیم حریف در مورد تعداد مهره‌های کرونایی روراست نبوده و قانون را دور زده است و صحبت های زهره هراتیان مدیر ایفمارک را به عنوان مدرک برای این موضوع بیان کردند.

شکوری در نشست خبری باشگاه پرسپولیس درباره این موضوع گفت: "تا زمانیکه من در فدراسیون بودم و فکر می‌کنم الان اینگونه است همین روال جریان دارد که باشگاه ها نامه خود را به سازمان لیگ ارسال کرده و این نامه ارجاع داده می شود و در نهایت فدراسیون هم نامه را به کمیته مربوطه می‌رساند. ما نباید پیگیر سه بر صفر اعلام شدن بازی باشیم اما از نظر ما تخلف شده و همچنان منتظر هستیم."

شکوری ادامه داد: "لغو مسابقه در فینال به ضررمان تمام شد زیرا ۲۰ روز در شرایط و کوران بازی ها نبودیم. ما مطیع سازمان لیگ بودیم اما به صورت مکتوب و محرمانه درخواست کردیم دلیل لغو بازی با ذوب آهن را بگویند."

با این حال پرسپولیس روز پنجشنبه گذشته برابر ذوب‌آهن به زمین رفت و دو امتیاز را هم به راحتی از دست داد. جالب اینکه مدیران پرسپولیس هنوز هم از سه بر صفر شدن بازی حرف می‌زنند اما در عمل دلایل متقاعدکننده‌ای برای این اتفاق به کمیته انضباطی ارائه نکرده‌اند. به همین خاطر کاملا بعید به نظر می‌رسد که شانسی برای عوض شدن نتیجه این جدال وجود داشته باشد.

منبع:فوتبالی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی