|

250 میلیون پاداش هر گل دیاباته در لیگ قهرمانان!

تا قبل از بازی های امشب لیگ قهرمانان آسیا ۷ بازیکن از تیم های ایرانی در کورس آقای گلی مسابقات قرار دارند.

لینک کوتاه کپی شد

در جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا و تا قبل از بازی های امشب فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی، شیخ دیاباته، محمد نادری، شهریار مغانلو ،لوسیانو پریرا و محمد عباس زاده در تیم‌های ایرانی بازی می‌ کنند.

نکته اینجاست که با توجه به ساده بودن بعضی از بازی‌های مرحله گروهی، ایرانی ها شانس زیادی برای کسب عنوان آقای گلی دارند و در واقع می‌توانند در همین مرحله گروهی بار خود را ببندند. به طور مثال استقلال باید باز هم با الاهلی عربستان و الشرطه عراق بازی کند و پرسپولیس بار دیگر به مصاف گوامی‌رود و با الریان هم بازی می‌کند. خیلی‌ها می‌گویند قوی‌ترین تیم گروه پرسپولیس الریان است اما دیدیم که شهریار مغانلو هردو گلش را به این تیم زد.

به طور کلی هر تیمی در مرحله گروهی ۶ بازی انجام می دهد وتعداد بازی‌هایی که روی کاغذ ساده به نظر می رسد کم نیست . به همین دلیل ایرانی ها باید از فرصت استفاده کرده و برای یک بار هم که شده عنوان ارزشمند آقای گلی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کنند.

در میان بازیکنانی که از چنین شانسی برخوردارند موقعیت قایدی، دیاباته، مغانلو، پریرا و عباس زاده بهتر است چون در خط حمله بازی می‌کنند و بازیکنی مثل دیاباته یا شیمبا پنالتی‌های تیمشان را هم می زنند.

دیاباته فصل گذشته با ۱۵ گل آقای رقابت‌های لیگ نوزدهم شد و برای لیگ قهرمانان آسیا هم انگیزه‌های بسیار زیادی دارد. چون با هر گلی که بزند ۱۰ هزار دلار پاداش به او تعلق می گیرد.

البته یک شایعه عجیب هم در مورد دیاباته وجود دارد و آن هم اینکه او بابت هر برد آسیایی استقلال ۵۰هزار دلار می‌گیرد.

یکی از مسئولان استقلال در این باره گفت: «این خبر به هیچ وجه صحت ندارد و فقط یک جو سازی جدید علیه استقلال است مگر می‌شود به یک بازیکن چنین پاداشی پرداخت شود؟ آیا کسانی که این اخبار کذب را منتشر می‌کنند، سند و مدرکی هم برای ادعای خود دارند؟ شما شک نکنید که چنین چیزی از اساس دروغ است و می‌خواهند علیه مهاجم تیم ما و البته باشگاه استقلال جوسازی کنند؛ وگرنه هر آدم عاقلی می‌داند که در استقلال از این مدل پاداش‌ها خبری نیست.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی