|

تاکتیک ویژه فرهاد مجیدی مقابل الدحیل

در بازی فردا مقابل الدحیل احتمال دارد مجیدی یکی از مهاجمانش را نیمکت نشین کند و از یک بازیکن با خصوصیات تدافعی تر استفاده کند

لینک کوتاه کپی شد

 در دور سوم و پایانی مرحله رفت از بازی های گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا استقلال و الدحیل در استادیوم الجوهرة به مصاف هم رفتند که این بازی زیبا و پر گل در نهایت با برتری نماینده قطر به پایان رسید. در آن بازی مجیدی در بازی ترجیح داد تیمش را با سیستم هجومی به زمین بفرستد تا بتواند با شکست این تیم قدرتمند، صعود تیمش به مرحله بعد را تا حد زیادی قطعی کند.

مجیدی در این بازی ترجیح داد از مطهری، دیاباته و قائدی همزمان در ترکیب اصلی استفاده کند، ضمن اینکه فرشید اسماعیلی پشت سر آنها حضور داشت و آرش رضاوند هم که به عنوان زوج مسعود ریگی بازی می کرد، بازیکنی است که خصوصیت های تهاجمی بیشتری دارد.

نتیجه سیستمی که مجیدی برای این بازی چید، به ثمر رسیدن 3 گل بود ولی مشکل آنجایی بود که آبی ها در دفاع اشتباهات فاحشی داشتند و همین مساله باعث شد 4 گل از حریف خود دریافت کنند. حالا از استقلال خبر می رسد ممکن است مجیدی در بازی برگشت برابر الدحیل سیستم محتاطانه تری برای تیمش انتخاب کند تا این تیم بتواند در دفاع عملکرد بهتری داشته باشد.

در این بین شنیدیم احتمال دارد مجیدی یکی از مهاجمانش را نیمکت نشین کند و از یک بازیکن با خصوصیات تدافعی تر استفاده کند و یا به جای رضاوند از بازیکنی در ترکیب اصلی استفاده کند که خصوصیات دفاعی بیشتری دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی