|

هجوم ایرانی ها به صفحه اینستاگرام آنا همسر بارتوژ کورک؛ تو فاحشه ای!

Anna Grejman Bartosz Kurek wife

صفحه بارتوژ کورک و همسر او نیز تحت تاثیر حضور کاربران ایرانی قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

سرویس ورزش- تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود در مرحله گروهی المپیک توکیو ۲۰۲۰ مقابل لهستان به برتری ۳-۲ دست یافت. با توجه به حواشی قبل از بازی، هواداران تیم ملی ایران به صفحه کوبیاک در اینستاگرام هجوم آوردند. صفحه بارتوژ کورک و همسر او نیز تحت تاثیر حضور کاربران ایرانی قرار گرفت.

به گزارش «شایانیوز» بارتوژ کورک پس از بازی با ایران بلافاصله کامنت‌های اینستاگرام خود را بست، اما صفحه همسر او با وجود اینکه خصوصی است، مورد هجوم کاربران قرار گرفت. آنا کورک، همسر ستاره والیبال تیم ملی لهستان در این رابطه گفت: "صفحه من در اینستاگرام خصوصی است و تصور اینکه اگر عمومی بود، واقعا غیرقابل باور است. پیام‌های خشن و نفرت انگیزی دریافت کردم. من را فاحشه خواندند. این چیز‌ها غیرقابل باور است. "

نمونه از پیام های ایرانی ها در صفحه همسر کورک

980472_781

واکنش لهستانی ها به حمله کارابران ایرانی به آنا کورک

وبسایت لهستانی اسپورت با گزارشی از آن اتفاق چنین نوشته است: روز شنبه بازی ایران با لهستان در چارچوب بازی‌های المپیک توکیو برگزار شد و پس از آن حساب بارتوژ کورک با موجی از نفرت از سوی هواداران ایرانی مواجه شد و در این بین بخش عمده‌ای از این کامنت‌های نفرت انگیز به سمت همسر او، آنا کورک سرازیر شد.

نظریات ناخوشایندی که پس از اظهارات بد فهمیده شده کوبیاک کاپیتان لهستان گریبان دیگر عضو تیم ملی لهستان و البته اعضای خانواده وی را گرفت که این کامنت‌ها برایش کاملا عجیب و آزاردهنده بوده است.

 همه این‌ها در شرایطی است که در ایران با توجه به تکرار این اتفاق در وب، موضوع تخلیه احساسات در اینستاگرام و توییتر چندان حساسیت برانگیز نیست اما همانطور که می‌بینید در همه جای دنیا این مسئله قابلیت آن را دارد که تبدیل به خبری مهم برای مخدوش کردن چهره ایران شود.

gf-TM5X-x1Yx-TiEJ_bartosz-kurek-i-anna-grejman-664x442-nocrop

منبع: طرفداری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی