|

داستان سریال تردید چیست؟

داستان سریال تردید داستان عشق غیر ممکن که زاده انتقام است می باشد. میزان به عنوان یک تاجرد وارد شهر می شود و مراوداتش را با خانواده شاد…

لینک کوتاه کپی شد

سریال تردید (سریال هر جایی) از 18 ژانویه سال 2019 شروع به فیلمبرداری شد و تولید کننده آن میا یاپم است که با هماهنگی تهیه بانو آکدنیز 20 مارس 2019 از شبکه ATV پخش شد. کارگردان این سریال جم کارجی است. موضوع این سریال در مورد خانواده اصلانبی است و داستان در مورد فتنه و آشوب میان خانواده است.

داستان سریال تردید چیست؟

داستان سریال تردید و بازیگران

این داستان سریال تردید داستان عشق غیر ممکن که زاده انتقام است می باشد. میزان به عنوان یک تاجرد وارد شهر می شود و مراوداتش را با خانواده شاد اوغلوها بیشتر می کند و در نهایت نوه نصوح شاد اوغلو یعنی ریّان را خواستگاری می کند.

ریّان نوه واقعی و تنی نصوح خان نیست و میران خواسگار خوبی به حساب می آید. نصوح می خواهد که نوه دیگرش را به میران بدهد، به همین دلیل از آنها دعوت می کنید تا برای مراسم خواستگاری به خانه اش بروند ولی …

این سریال از تیم بازیگران بسیار خوب، دیالوگ‌ های شگفت انگیز، موسیقی خوب و همچنین کاراکتر سازی لایه‌ ای و طراحی لباس خوبی بهره برده است. " آکین آکینوزو " و " ابرو ساهین " بازیگران اصلی این سریال هستند.

داستان سریال تردید چیست؟

زمان پخش و تکرار سریال تردید

پخش سریال ترکی بی وفا از ۱۵ ماه مارس سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز شده است؛ و از همان ابتدا نیز موج محبوبیت بی نظیر و خاصی را به خود اختصاص داده است! لازم به بیان است سریال بی وفا در روزهای جمعه و در ساعت ۸ شب از شبکه ATV کشور ترکیه پخش می شود.

جزئیات داستان و قسمت های سریال تردید

داستان سریال تردید در مورد پسر جوانی به نام " میران " است که پدر و مادر او به خاطر اشتباه یک مرد مرده‌ اند و حالا آن مرد برای " میران " یک دشمن خونی به شمار می آید که در پی انتقام جویی از او می‌ باشد! " میران " بسبار جدی درصد انتقام گرفتن به خاطر مرگ پدر و مادر خود است.

" میران " همانند یک سرباز پیاده است که از کودکی از سوی مادربزرگ خود یعنی عزیزه، به لحاظ روحی و روانی آسیب دیده است! او هم چون یک یاغی متمرد می باشد که در زندان مادربزرگ خود گیر کرده است. او کورکورانه به حرف های مادربزرگ (مادر پدر) اطمینان کرده است و بی خبر از چهره حقیقی او، زیر بال و پر وی زندگی کرده است.

او روح سوخته ای دارد که هر آنچه را که لمس می کند، می سوزاند! او زندگی می کند تا به خاطر چیزهایی که او و خانواده‌ ی او به خاطر خانواده " شاداغلو " از دست داده اند، انتقام بگیرد. او ۲۷ سال است که فقط و فقط عزاداری کرده است و هیچ حسی جز تنفر را نمی شناسد، اما یک کورسوی کوچکی از عشق در گوشه ای از قلب او، ممکن است روند ماجرا را تغییر دهد.

" میران " با نقشه و برنامه ی قبلی به دختر آن مرد که " ریان " نام دارد، نزدیک می شود و می خواهد از طریق آسیب رساندن به دختر وی، از آن مرد انتقام بگیرد؛ ترس برای " میران " واژه‌ ای ناشناخته است." ریان " تنها دارایی و عزیزترین آدم زندگی پدر خود است.

" ریان شاداغلو " دختری بی گناه، سرکش هم چون یک اسب ماده، جسور و البته کمی وحشت زده و ترسیده است که همانند یک پرنده ی آزاد و رها در آسمان عشق اوج گرفته است! اما متاسفانه پدرخوانده‌ ی وی بال‌ و پرش را بسته ست. پسرعموی وی نیز بسیار دوست دارد شاهد آسیب دیدن و ضربه خوردن او باشد! عمه‌ وی از غم و اندوه او خوشحال می‌ شود…

داستان سریال تردید چیست؟

تنها حامی او مادر زخم خورده و درمانده او می باشد که در نهایت در آتش انتقام می‌ سوزد و قربانی سرنوشت می شود!

اما در این بین، " ریان " عاشق " میران " می شود اما پس از گذشت مدتی، متوجه هدف اصلی " میران " می شود و به حقیقت پی می برد! او دو بار به خاطر اینکه احساس کرده است به وی خیانت شده است، دست به خودکشی می زند که عزیز او را از مرگ نجات می دهد و به او می گوید که جهنم برای او تازه شروع کار خواهد بود! نه رهایی از غم و اندوه.

در ادامه، " میران " هم عاشق " ریان " می شود اما حس انتقام در اعماق روح وی رخنه کرده است! و حس انتقام جویی، بر احساس علاقه‌ ی او به " ریان " غلبه می کند! دختری که به شکلی غم انگیز می‌ میرد.

بعد از این اتفاق، حس پشیمانی و عذاب وجدان " میران " را رها نمی کند و او تا آخر عمر خود با این احساس عذاب و درد زندگی می کند!

شاید جالب باشد که بدانید در این سریال تلویزیونی، " میران "سمبل و نماد مردی است که به عشق خود خیانت می کند. در واقع این سریال تلویزیونی، یک داستان عاشقانه است که برای انتقام جویی شکل گرفته است! و مردی که با هدف انتقام جویی، قدم در جاده‌ ی عشق می گذارد و میان عشق و خیانت، گیر می کند!

منایع: کولاک، تاپناز، هارپی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی