|

ویدیو عجیب و صامتی که ریحانه پارسا منتشر کرد؛ ریحانه چه می گوید؟

ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه دیروز و شاخ اینستاگرام با انتشار ویدیو جدید در اینستاگرامش خبر ساز شد. مشخص نیست ریحانه در این ویدیو چه می گوید.

لینک کوتاه کپی شد
2

ریحانه پارسا بازیگر سینما و تویزیون که به ترکیه مهاجرت کرد و خیلی سریع به مسیر ابتذال کشیده شد به تازگی ویدیو صامت از خود در اینستاگرام منتشر کرد. مشخص نیست خانم پرحاشیه اینستاگرام در این ویدیو چه می گوید و اصلا به چه دلیل ان ویدیو ا منتشر کرد.

من «ریحانه پارسا» لطفاً من را ببینید!

ریحانه پارسا که روزی از او به عنوان یک بازیگر آینده دار یاد می شد اکنون قاتل خودش شده است. او که بعد از سریال پدر نتوانست از شهرت خود در راه درست استفاده کند خیلی زود اسیر حاشیه شد و کم کم حواشی حول محور او پر رنگ‌تر از حرفه اصلی او یعنی بازیگری شد. پارسا پس از پخش قسمت آخر سریال پدر، تصاویری از خود در اینستاگرام منتشر کرد که با تصویر شکل گرفته از او در اذهان عمومی تفاوت بسیاری داشت. ریحانه پارسا چه در ایران و چه در زمان اندکی که به ترکیه مهاجرت کرده پشت سرهم حاشیه ایاد کرد. از ازدواج سسفید با مهدی کوشکی گرفته تا حور در ویدیو کلیپ شامهر عقیلی و رابطه با قماربازان ساکن ترکیه، آنچه مشخص است این حواشی فقط برای دیده شدن و است و ریحانه تمنای دیده شدن دارد. ویدیو عجیب و صامتی که ریحانه پارسا منتشر کرد؛ ریحانه چه می گوید؟

ماجرای انتشار تصویر برهنه ریحانه پارسا

ریحانه پارسا، بازیگر و چهره جنجالی این روزهای شبکه های اجتماعی است که اخیرا به ترکیه مهاجرت کرده در ماه های اخیر زندگی پارسا با حواشی بسیاری همراه بوده از ازدواج جنجالی وی با مهدی کوشکی و سپس جدایی و اخیرا هم ادعاهای او در خصوص ازدواج سفیدش گرفته تا صحبت هایی در خصوص رابطه او با پویان مختاری و محسن افشانی و لایو اینستاگرامیش با مسیح علینژاد که بسیار پر سر و صدا بوده اما انگار حواشی زندگی پارسا تمام شدنی نیست این بازیگر جوان و پر حاشیه چند ساعت پیش عکسی در صفحه اینستاگرامش با بالاتنه نیمه برهنه منتشر کرده که مطمئنا می تواند برای او دردسرساز شود. ویدیو عجیب و صامتی که ریحانه پارسا منتشر کرد؛ ریحانه چه می گوید؟

اینستاگرام ریحانه پارسا یک میلیونی شد!

تلاش های ریحانه پارسا برای دیده شدن انگار جواب داده چرا که او در کمتر از سه ماه تعداد فالوئرهایش از 300 هزار نفر به یک میلون نفر رسید این درحالی است که بیش از نیمی از افرادی که به دنبال کنندگان ریحانه اضافه شدند در یک ماه اخیر ریحانه پارسا را به لیست دنبال کنندگان خود اضافه کرده اند. ویدیو عجیب و صامتی که ریحانه پارسا منتشر کرد؛ ریحانه چه می گوید؟

تعداد فالوورهای ریحانه پارسا به یک میلیون رسید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی