|

ماجرای «عبدالرضا هلالی» و «لاک سیاه» زن عزادار، چرا جنجالی شد؟

در روزهای گذشته خواندن شعری درباره «لاک سیاه» زن عزادار در کنار «عبدالرضا هلالی»، مداح معروف باعث انتقادهای فراوانی از او شد.

لینک کوتاه کپی شد

در روزهای گذشته در فضای مجازی فیلمی از شعرخوانی در مراسم عزاداری دست به دست می‌شود که در آن حسن سهرابی، در حضور رضا هلالی این شعر را می خواند: «آقا مرا به لاک سیاه همان زنی که پشت دسته‌های عزا می‌رود، ببخش».

انتقادها از این شعر به خصوص توسط برخی از مداحان و کانال های یوتیوبی بالا گرفت. چند روز بعد هلالی در شبکه نسیم خود این شعر را بازخوانی کرد که مجددا موج زیادی از اعتراضات را علیه او در پی داشت.

این اتفاقات باعث شد تا عبدالرضا هلالی در توییتر نسبت به هجمه پیش آمده واکنش نشان دهد: «وقتی دنبال بهانه‌گیری باشی بالاخره بهانه‌ات را پیدا می‌کنی؛ حتی شده از یک ویرگول ساده! فرقی نمی‌کند که به کجای واژه چسبیده‌ایم، وقتی مفهوم را درک نمی‌کنیم. اینکه امام رحمت را به چادر سیاه زنان قسم بدهیم و قلبمان از چادر زنانمان سیاه‌تر باشد، راه نجات نیست … دنبال عزای حسین رفتن به دعوت اوست و‌ بس. با هر شمایلی درِ این خانه محترمی... این را از بچگی به ما یاد دادند...گرچه باید حرمت این خانواده را دانست و شناخت کافی هم نسبت به مکتب داشت. و در آخر اگر در بیان و زمان این حرف اشتباهی کرده‌ام، عذرخواهی می‌کنم.»

1670903_280

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی