|

پنج مجری از دست رفته؛ پنج سرنوشت عجیب در صدا و سیما

صدا و سیما

بخشی از ریزش مخاطبین صدا و سیما به پایین آمدن میزان جذابیت برنامه هایش مربوط است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زمانی آنقدر حال و هوای برنامه های صدا و سیما برای مردم جذاب بود که ساعت ها و گاها هفته به هفته در انتظار یک برنامه بودند و زمان شروع آن با ذوق به تماشایش می نشستند. حتی اغراق نیست اگر بگوییم کیفیت این برنامه ها به زمان خود آنقدر بالا بود که تمام اعضای یک خانه را دور هم جمع میکرد و بهانه ای میشد برای هرچه بیشتر گرم شدن کانون خانواده ها.

برنامه های ماهواره ای و سقوط صدا و سیما؟!

شاید عده ای روی کار آمدن برنامه های ماهواره ای را دلیل اصلی کناره گیری مردم از برنامه های صدا و سیما بدانند. باید دانست که اگرچه این موضوع نمی توانسته بی تاثیر باشد، اما بخشی از ریزش مخاطبین صدا و سیما به پایین آمدن میزان جذابیت برنامه هایش مربوط است. برنامه هایی که حتی با کناره گیری یا کنار گذاشتن چهره ها، اگرچه که هنوز نیز به قوت خود باقی اند اما آنچنان مخاطب پر و پا قرصی را ندارند.

صدا و سیما

سرنوشت عجیب پنج تا از بهترینای صدا و سیما

همین بهانه ای باشد تا به پنج مجری محبوب صدا و سیما در حوزه ورزش و سرنوشتشان اشاره کنیم. برخی از آنها پس  از سالها زحمت و تلاش، عاقبت از تریبون صدا و سیما فاصله پیدا کردند اما همچنان در ذهن و یاد مخاطب وفادار خود ماندگارند.

مزدک میرزایی که سالهاست از ایران مهاجرت کرده و در دوردست ها تریبون خودش را دارد. رضا جاودانی با انتشار متنی برای همیشه با تلویزیون خداحافظی کرد. عادل فردوسی پور را در اوج حذف کردند و در این میان تنها جواد خیابانی و پیمان یوسفی هستند که همچنان به قوت خود باقی اند و هر از گاهی فعالیتی را در چهارچوب صدا و سیما پیش می برند.

snapedit_1692870628718

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی