|

سامان قدوس سامورایی ها را شگفت زده می کند؟

هافبک هجومی تیم ملی ایران به جای اصلی خود بازگشت.

لینک کوتاه کپی شد

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن چند سورپرایز داشت. احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی از ترکیب بیرون رفته و جای خود را به میلاد محمدی داده، مهدی قائدی هم از روی نیمکت کار را دنبال کرده و محمد محبی در ترکیب اصلی قرار گرفته است. محرومیت و غیبت اجباری مهدی طارمی نیز سبب شده تغییراتی در چینش ترکیب به وجود بیاید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ امیر قلعه‌نویی سیستم 1-3-2-4 را انتخاب کرده و سعید عزت‌اللهی و امید ابراهیمی را جلوتر از مدافعان در پست هافبک دفاعی به میدان فرستاده است. سامان قدوس هم به جای اصلی خود برگشته و در غیاب طارمی پشت سر آزمون، نقش هافبک هجومی و بازیساز را بر عهده دارد.

در بازی‌های پیشین قدوس کنار عزت‌اللهی به عنوان هافبک دفاعی بازی کرد و در دیدار برابر هنگ‌کنگ هم کنار چشمی در این پست به میدان رفت. قدوس 30 ساله که در اوج آمادگی به سر می‌برد یکی از بازیکنان مؤثر تیم تحت هدایت قلعه‌نویی بوده و بازگشت او به پست اصلی‌اش می‌تواند خبر خوبی برای ایران و البته خبری بد برای مدافعان و دروازه‌بان ژاپن تلقی شود. با توجه به این تغییر، می‌توان انتظار داشت قدوس مهره کلیدی و تعیین‌کننده ایران در این بازی باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی