|

وزش باد شدید و گردوغبار در انتظار شهر کرج

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: وزش باد شدید و کاهش موقت کیفیت هوا تا فردا چهارشنبه۲۵ خرداد ادامه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- محمدرضا فلاح نژاد با بیان این مطلب اظهار داشت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی اداره کل هواشناسی البرز حاکی از گذر امواج ناپایدار و محلی در سطوح میانی و همراهی چینش فشار سطح زمین در منطقه البرز مرکزی که به موجب آن از روز دوشنبه 23 آغاز شده و تا چهارشنبه 25 خرداد در بعضی ساعات به ویژه عصر و شب ها وزش باد شدید، گرد و خاک، گرد و غبار وکاهش موقت کیفیت هوا مورد انتظار است.

وی افزود: شکستگی درختان آسیب به سقف خانه ها و سازه های موقت، گلخانه ها، تابلو ها و بنر های تبلیغاتی در سطح شهر، سقوط اجسام از ارتفاع، کاهش میدان دید افقی و کاهش موقت کیفیت هوا از جمله مخاطرات این سامانه است که کل استان البرز را در بر می گیرد.

فلاح نژاد خطاب به مسئولان ذیربط تاکید کرد شایسته است تمهیدات لازم نسبت به محکم کردن سازه های موقت، تابلو های تبلیغاتی، احتیاط در عبور از مجاورت ساختمان های نیمه کاره به منظور جلوگیری از خسارات به دلیل وزش باد شدید به ویژه عصر و شبها اتخاذ شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز همچنین از شهروندان خواست با توجه به کاهش موقت کیفیت هوا افراد آسیب پذیر شامل کودکان، سالمندان و بیماران تنفسی از حضور بلند مدت در فضای باز خودداری کنند.

روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز

چنانچه ساکن البرز هستید یا اخبار استان البرز برایتان حائز اهمیت است بخش البرز شایانیوز را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی