|

قیمت طلا امروز یکشنبه ۱۴ اسفند

امروز طلا گرمی چند؟ صف بلند برای خرید طلای دست دوم

امروز یکشنبه 14 اسفند قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار به دو میلیون و 483 هزار تومان رسیده است یعنی نسبت به روز گذشته ۳۲ هزار تومان کمتر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امروز یکشنبه 14 اسفند 1401 قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار به دو میلیون و 483 هزار تومان رسیده است یعنی نسبت به روز گذشته ۳۲ هزار تومان کمتر شده است.

قیمت طلا ۱۸ عیار

شنبه

امروز

دو میلیون و 515 هزار تومان

دو میلیون و 483 هزار تومان

نظریه گروسی جواب نداد

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اقتصادنیوز، پیش از سفر گروسی به تهران معامله‌گران اعتقاد داشتند با آمدن گروسی،  قیمت دلار  کاهشی می‌شود و با برگشتنش مجددا بازار افزایشی می‌شود. نتیجه معاملات شنبه نشان داد این نظریه در بازار جامعیت ندارد.

بازار شنبه تقریبا رنج بود و حتی برخی بازیگران اعتقاد داشتند سفر و حرف‌هایی که زده می‌شود برای بازار حاوی اثر مشخصی نیست، اما اگر گزارش گروسی در راستای این باشد که مسیر توافق باز شود، احتمال نزول قیمت‌ها در بازار، بالا است.

صف بلند برای خرید طلای دست دوم

نکته بازار شنبه صف‌هایی بود که در مقابل طلافروشی‌ها دیده می‌شد. معامله‌گران بازار می‌گفتند اقبال برای خرید طلای دست دوم زیاد شده است.

نظر آن‌ها این بود که چون طلای دست دوم بدون اجرت است و استفاده زینتی هم دارد، مورد اقبال یکسری از خانواده‌ها قرار گرفته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی