|

دختر روحانی را از دانشگاه شهید بهشتی بیرون کردند؟ اطلاعیه مهم دانشگاه

در اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران درباره رانت تدریس مریم روحانی در این دانشگاه آمده که مدرک تحصیلی مریم روحانی…

لینک کوتاه کپی شد

مریم روحانی دختر حسن روحانی رئیس جمهوری، چندی پیش به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی معرفی شده بود و نام دکتر مریم روحانی به عنوان عضو هیات علمی یکی از دانشکده های دانشگاه شهید بهشتی تهران اعلام شده بود. امروز، روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد که نه تنها مریم روحانی عضو هیات علمی دانشکده ای در دانشگاه شهید بهشتی تهران نیست بلکه مریم روحانی به عنوان مدرس حق التدریسی نیز در دانشکده ای در دانشگاه شهید بهشتی فعالیتی ندارد.

در اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران درباره رانت تدریس مریم روحانی در این دانشگاه آمده که مدرک تحصیلی مریم روحانی هیچ نسبتی با رشته هایی که در دانشگاه شهید بهشتی تهران تدریس می شود ندارد.

با این حال، علی رضا نظری، نماینده مردم شریف خمین در مجلس یازدهم چندی پیش مدعی شد که از اعتبارات تخصیص یافته به ستاد ملی مقابله به کرونا، ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساختمانی که دختر حسن روحانی قرار بود در آنجا تدریس کند، اختصاص یافته بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی