|

پنل نمایندگی اینستاگرام چیست و چه مزایایی دارد؟

پنل خدمات اینستاگرام این روزها حسابی برجسته‌ شده و عده زیادی از آن استفاده می‌کنند تا تعداد فالوورهای اینستاگرامی خود را افزایش دهند.

لینک کوتاه کپی شد

پنل خدمات اینستاگرام یا پنل فالوور عبارتی است که اگر درگیر روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام شده باشید احتمالاً در مورد آن شنیده‌اید. به‌ طور کلی دو روش برای بالابردن تعداد دنبال‌کنندگان یک صفحه اینستاگرامی وجود دارد. شبکه اجتماعی اینستاگرام امروزه در بین عموم مردم و تمام اقشار جامعه به محبوبیت زیادی دست‌یافته است. همین حالا به بخش مدت‌زمان حضور خود در اینستاگرام مراجعه کنید احتمالاً با عدد بالایی روبرو می‌شوید.

 چه بخواهیم و چه نخواهیم اینستاگرام مانند یک جهان موازی بوده و بر زندگی ما تأثیراتی دارد. از این‌سو بسیاری از کسب‌وکارهای فیزیکی نیز نوع اینترنتی خود را روی این شبکه اجتماعی ایجاد کرده‌اند. از این‌رو پنل خدمات اینستاگرام هم برجسته‌تر شده و عده زیادی از آن استفاده می‌کنند تا تعداد فالوورهای اینستاگرامی خود را افزایش دهند.

اما واقعاً صفحه ما چه نیازی به فالوور خواهد داشت؟ اجازه دهید از یک زاویه دیگر به بحث نگاه کنیم. شما یا قادر خواهید بود فالوور را به‌صورت ارگانیک به دست آورید و یا این که حتماً باید از روش‌های غیر ارگانیک و خرید فالوور استفاده کنید. اما لازم است بدانید که این دو شرط باید در کنار یکدیگر استفاده شوند.

پنل‌های فالوور چگونه کار می‌کنند؟

image_9461df8c7430258fa09dc897d7a740042c977493

وقتی به سراغ وب‌سایت‌های خرید فالوور می‌روید با قیمت‌های مختلفی روبرو می‌شوید. برایتان سؤال است که آن‌ها این فالوورها را از کجا می‌آورند و به شما می‌فروشند؟ آیا خودتان هم می‌توانید به پنل فالوور و... دست یابید. یا این که هزینه کمتری را برای خرید دنبال‌کننده اینستاگرامی پرداخت کنید؟ در پاسخ به این سؤالات باید عرض کنیم که بله این امکان وجود دارد. بسیاری از وب‌سایت‌های بزرگ فروش فالوور از مزرعه ربات و همین‌طور پنل نمایندگی اینستاگرام استفاده می‌کنند. پنل فالوور مانند یک فروشگاه اینترنتی است که در زمینه اینستاگرام به شما محصولات متنوعی را عرضه می‌نماید.

پنل فالوور تعداد زیادی یوزر نیم با کاراکترهای منطقی، بیوگرافی و همین‌طور عکس پروفایل را به صفحه شما تزریق می‌کند. در برخی مواقع این فالوورها توسط ربات‌های ایندکس اینستاگرام جستجو و از صفحه حذف می‌شوند. چنین مواردی بستگی به اعتبار و همین‌طور حیطه مسئولیت پنل نمایندگی خواهد داشت. نمی‌توانیم بگوییم که تمامی سیستم‌های فروش فالوور با عدم شفاف‌سازی صرفاً به دنبال سودجویی هستند.

چرا من به تعداد بالای فالوور نیاز دارم؟

برای کسانی که صاحب یک پیج کاری و خدماتی کوچک هستند این پرسش مطرح می‌شود که مگر چه عیبی دارد صفحه من 500 فالوور دارد؟ می‌توانم از روش‌های تبلیغات استفاده کرده و تعداد دنبال‌کنندگان صفحه خودم را به‌صورت ارگانیک تر افزایش دهم. توجه کنید که امروزه مردم اساس قضاوت در مورد صفحه شما را بر پایه تعداد فالوور بنا نهاده‌اند. بسیاری از بازیگران، افراد مشهور و خوانندگان در سراسر جهان و حتی ایران هم از پنل خدمات اینستاگرام، روش‌های افزایش فالوور، لایک، ویو و... استفاده می‌کنند. در مقابل اینستاگرام یک فضای تعامل با کاربران است و این کاربران اگر صاحب یک فروشگاه اینترنتی و مرکز خدماتی هستید، می‌توانند مشتریان شما باشند.

شما در صفحه اینستاگرامی خود می‌توانید کالاهای تولیدی یا موجود در انبار و فروشگاهتان را بدون محدودیت جغرافیایی به آسان‌ترین شکل ممکن چه از نظر حمل‌ونقل و چه از نظر انتخاب از سوی مشتری به فروش برسانید و در نتیجه پنل خدمات اینستاگرام و یک صفحه اینستاگرامی می‌توانند مکملی باشند بر رشد تجارت و توسعه کسب‌وکار و نرخ سودآوری شما در ماه.

بهترین و ارزان‌ترین پنل خرید فالوور

در نهایت سوشال‌مدیا امروزه بیش از چیزی که فکرش را می‌کنید روی ذهن، افکار و سلیقه و قدرت تصمیم‌گیری ما تأثیر دارد. در ادامه این بحث که من صاحب یک صفحه با تعداد فالوور کم هستم و مگر چه آسیبی ممکن است به پیج من وارد شود، مثلاً اگر از روش‌های افزایش فالوور استفاده نکنم؟ خوب خیلی ساده است.

 فرض کنید مشتری جدیدی که شما را نمی‌شناسد و خارج از شهر شماست، قصد خرید و یا استفاده از خدمات شما را خواهد داشت. معمولاً از نظر روان‌شناسی مردم در اینستاگرام بر اساس تعداد فالوور، لایک، ویو، کامنت و... شما را قضاوت می‌کنند. در نتیجه خیلی زود از صفحه شما گذشته و به دنبال یک صفحه مشابه با تعداد فالوور بیشتر می‌شوند.

برخی می‌گویند که پنل فالوور چه مزایایی خواهد داشت؟ ساده است. اولین و مهم‌ترین شرط این است که شما هزینه کمتری را برای خرید فالوور پرداخت می‌کنید. در واقع پنل خدمات اینستاگرام، بدون هیچ واسطه‌ای به شما امکان استفاده از پلن‌های مختلف از جمله: خرید لایک، ویو، فالوور، ممبر و... را می‌دهد. همین‌طور بسیاری از این سرویس‌دهنده‌ها به شما سورس پنل را هم می‌فروشند. از این طریق می‌توانید به کسب درآمد بپردازید.

پنل فالوور مناسب چه کسانی است؟

افراد زیادی هستند که به دنبال کسب درآمد از اینترنت بوده اما هیچ ایده‌ای ندارند. از طرفی بودجه‌شان برای این کار کافی نیست. در چنین شرایطی راه‌اندازی یک وب‌سایت فروش فالوور یک ایده مناسب و کم‌خرج است. همین‌طور کسانی که می‌خواهند برای صفحه اینستاگرامی خود تعداد زیادی فالوور خریداری کنند و نمی‌خواهند هزینه‌های زیادی را برای واسطه‌ها پرداخت کنند، می‌توانند از پنل خدمات اینستاگرام استفاده کنند.

چند اصل مهم در مورد پنل خدمات اینستاگرام وجود دارد. اول این که از این روش خرید می‌توانید برای کاهش هزینه‌ها و صرف آن در حیطه تبلیغات برای پیج کاری خود استفاده کنید. در واقع وقتی تعداد دنبال‌کنندگان خود را با روش‌هایی نظیر پنل خدمات اینستاگرام یا پنل فالوور بالا خواهید بود، مردم نیز به شما اعتماد می‌کنند.

این اعتماد زمانی به وجود می‌آید که آن‌ها احساس کنند قبلاً مشتریان زیادی از شما خرید کرده‌اند و تنها کسانی نیستند که خدمات شما را استفاده می‌کنند. در مقابل پنل فالوور معمولاً یک پنل قدرتمند یا داشبورد ساده دارد که به‌راحتی می‌توانید بدون نیاز به این که اطلاعات خاصی را وارد کنید از طریق پلن‌های موجود نوع خدمات مورد نظرتان را انتخاب کنید. مثلاً بسیاری از این پنل‌ها امکان خرید فالوور ایرانی، خارجی و... را می‌دهند.

پنل نمایندگی خدمات فالوور و لایک اینستاگرام

image_dac5f70e9c1fb704f997be641be9d317944934b6

امروزه پنل‌های اینستاگرام علاوه بر امکان خرید و اضافه‌کردن تعداد فالوور، به شما تعرفه‌ها و پلن‌های خرید لایک، ویو، کامنت، رأی استوری، بازدید استوری و بازدید IGTV نیز خواهند داد. از طرفی دیگر معمولاً پنل‌های خدمات اینستاگرامی پشتیبانی خوبی دارند و اگر در هنگام خرید و یا در مراحل دریافت سفارش با مشکلی مواجه شدید؛ می‌توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و مسئله خود را مطرح کنید.

پنل نمایندگی موجب ایجاد حس اعتماد بین مشتریان شده است. همین‌طور از جمله دیگر مزایای پنل نمایندگی می‌توان به امکان تحویل سریع و بدون نیاز به تأیید اشاره کرد. یعنی حتی اگر ساعت یک بامداد هم سفارش خود را درج و پرداخت را انجام دادید. زمان ارسال و تزریق فالوورها به صفحه شما آغاز خواهد شد.

یکی از راه‌های کسب درآمد در اینستاگرام تبلیغات است. اگر صاحب یک پیج محبوب هستید و می‌خواهید افراد بیشتری را برای سرمایه‌گذاری روی صفحه خود جلب کنید می‌توانید از پلن‌هایی نظیر لایک، بازدید استوری و... هم استفاده کنید.

خدمات و سرویس‌های ارزان پنل نمایندگی

پنل نمایندگی در واقع هم ارزان‌ترین روش برای خرید فالوور است، هم سرعت آن بالا بوده و هم امکانات زیادی دارد. از طرفی سایت‌های خرید فالوور اینستاگرامی معمولاً به یک صورت کار نمی‌کنند. ریزش فالوور و بخصوص دنبال‌کننده خریداری شده امر طبیعی است. اما متأسفانه برخی سایت‌ها خبر از سودجویی و کم‌فروشی می‌دهند. میزان ریزش فالوور صفحه شما باید نرمال باشد.

از طرفی شما می‌توانید پنل فالوور را روی وب‌سایت با آدرس اختصاصی خودتان راه‌اندازی کنید. این روش کسب درآمد واسطه‌ها را حذف می‌کند و در نتیجه سود بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت. از طرفی پنل‌های فالوور معمولاً منبع اصلی هستند و بسیاری از سیستم‌ها و ربات‌ها نیز از آن‌ها استفاده می‌کنند. پس توجه ویژه‌ای به مسئله تفاوت قیمت پنل نمایندگی با سایت‌های فروش فالوور داشته باشید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی