|

هتل های ارزان منطقه شیشلی استانبول را بهتر بشناسید!

سفرهای خارجی همیشه جالب و توام با خاطرات ماندگار و آشنایی با فرهنگ‌های مختلف است. در این میان، کشور ترکیه همواره یکی از مقاصد دوست داشتن...

لینک کوتاه کپی شد

سفرهای خارجی همیشه جالب و توام با خاطرات ماندگار و آشنایی با فرهنگ‌های مختلف است. در این میان، کشور ترکیه همواره یکی از مقاصد دوست داشتنی و مورد علاقه مسافران به شمار می‌رود و در همین راستا، معمولا از شهر استانبول به عنوان یکی از بهترین بخش‌های این کشور یاد می‌شود. شهر استانبول دارای مناطق مختلفی هست که مانند تکه‌های جورچین به یکدیگر وصل شده‌اند و زیبایی منحصر به فرد این شهر را تشکیل داده‌‌اند. یکی از این موارد، منطقه شیشلی است.

منطقه شیشلی که از جمله مناطق نزدیک به اروپا محسوب می‌شود، دارای بهترین مراکز خرید و تفریح هست و این منطقه را در زمره مناطق اعیان نشین شهر استانبول قرار می‌دهد. همچنین به دلیل موقعیت مکانی ایده‌‌آل این منطقه، فاصله چندانی با جاذبه‌های تاریخی و سایر بخش‌های دیدنی شهر استانبول ندارد. جنگل بلگراد، جزیره پرینس، پارک ییلدیز، پارک مینیاتورک، برج گالاتا، میدان تاریخی هیپودروم، آب انبار باسیلیکا، کاخ دلمه باغچه، موزه هنرهای مدرن استانبول، کاخ توپکاپی، قلعه روملی حصار، برج دختر، موزه فرش و گلیم استانبول، ویالند استانبول، آکواریوم سی لایف استانبول، شهربازی لگولند دیسکاوری استانبول، دلفیناریوم استانبول، مرکز خرید کانیون، بازار بزرگ استانبول، مرکز تفریحی کیدزانیا و مرکز خرید جواهر تنها گوشه‌ای از این جاذبه‌ها هستند که دیدن آنها پیشنهاد می‌شود.

رزرو هتل در شیشلی

این نکته بر همگان محرز است که سفر و هتل مانند دو قطب ناهمنام آهنربا هستند و خیلی زود به یکدیگر جذب می‌شوند؛ درست از همان لحظه خرید بلیط هواپیما و دریافت ارز مسافرتی. لذت یک سفر زمانی بیشتر می‌شود که با اقامت در هتلی زیبا و ارزان همراه شود. منطقه شیشلی استانبول با داشتن هتل‌های بسیار خوب و درجه یک، این امکان را برای مسافرانی که بلیط هواپیما استانبول را رزرو کرده‌اند، به وجود آورده است.

نکات مهم درباره هتل ها

هتل‌های منطقه شیشلی دارای امکانات متنوعی هستند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. یکی از نکات مهم هنگام سفر به بخش‌های مختلف جهان و همچنین رزرو هتل در آن منطقه، وجود رستوران در اطراف هتل است. پس لازم به ذکر است که اکثر هتل‌های این منطقه، دارای رستوران اختصاصی هستند و هیچ نگرانی‌ای در این باره وجود ندارد اما فارغ از آنها، رستوران‌های منطقه شیشلی استانبول نیز جزو رستوران‌های برتر در سطح شهر قلمداد می‌شوند.

92cdc7b7-cbe5-47ef-97f0-55a9c2f8bd80

هتل فاکس استانبول

شاید به ندرت پیش بیاید که در یک هتل، کارکنان به زبان فارسی نیز قادر به مکالمه با مهمانان باشند اما در هتل چهار ستاره فاکس این مورد مهم وجود دارد. اگر با تور استانبول از تبریز سفر کردید و این هتل را انتخاب نمودید، بد نیست بدانید این هتل دارای امکانات عمومی متنوعی نیز هست؛ مانند: اینترنت رایگان، حمل و نقل فرودگاه، خدمات مختلف در اتاق‌ها، ماساژ، مکالمه کارکنان به ۶ زبان دیگر به جز فارسی، فراهم آوردن موارد امنیتی مهم، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، بازی‌های فکری مخصوص کودکان که روی چوب یا مقوا انجام می‌شوند مانند شطرنج و غیره. همچنین، ممنوعیتی برای ورود حیوانات در این مجموعه وجود ندارد.

آدرس: İnönü Mah. Babil Sok. No:69 Şişli-İstanbul, Sisli, 34373 Istanbul, Turkey

هتل Delita City Hotel

یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره شهر استانبول در منطقه شیشلی، هتل دلیتا سیتی است که امکانات آن شامل مواردی همچون اینترنت رایگان، حمل و نقل فرودگاه، رستوران اختصاصی با انواع غذاهای بین المللی، خدمات مختلف در اتاق‌ها، باغ مخصوص هتل، ورود حیوانات به شرط درخواست همراه با هزینه اضافی، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور و امکان تبدیل ارز می‌شود. یکی از موارد مثبت درباره هتل، فاصله کم با برخی از جاذبه‌های استانبول مانند مرکز خرید جواهر و کاخ دلمه باغچه است که پیش‌تر به آنها اشاره کرده بودیم.

آدرس: 19 Mayıs Mahallesi Hrant Dink Sokak No:69 Şişli, Sisli, 34360 Istanbul, Turkey

هتل  Vital Hotel Fulya Istanbul Sisli

بدون شک یکی از هتل‌هایی موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد، هتل وایتال فولیا استانبول است که در نزدیکی میدان معروف تقسیم و همچنین برج گالاتا واقع شده است. یکی از نکات جالب درباره این هتل، برگزاری دوره‌های آشنایی با فرهنگ محلی است که علاقمندان می‌توانند با حضور در آن، علاوه بر لذت بردن از منطقه، به اطلاعات عمومی خود بیافزایند. لازم به ذکر است که خدمات عمومی این هتل چهار ستاره شامل اینترنت و پارکینگ رایگان، اسپا و مراکز مخصوص ماساژ، مکالمه کارکنان به شش زبان مختلف مانند فارسی و انگلیسی، حمل و نقل فرودگاه، آسانسور، سیستم تهویه مطبوع، سیستم‌های امنیتی و نظافت روزانه اتاق‌ها می‌شود.

آدرس: FULYA MAH. MEHMETÇİK CAD. NO: 61 İÇ KAPI NO: 3 ŞİŞLİ/İSTANBUL , Sisli, 34365 Istanbul, Turkey 

6070d1fb-6d25-49d8-981f-8f6ffe3e6a26

هتل فیرمونت کوازار استانبول

هتل‌های پنج ستاره برخلاف هزینه بیشتری که دارند، هیچ وقت از قلم نیافتاده و همیشه مورد استقبال مسافران قرار گرفته‌اند. بدون اغراق می‎‌توان گفت که هتل فیرمونت کوازار استانبول از جمله بهترین هتل‌های این شهر است. این هتل با داشتن ۲ استخر شنای اختصاصی همراه با اسپا و مرکز تخصصی ماساژ برای مهمانان هتل، اینترنت و پارکینگ رایگان، حمل و نقل فرودگاه، امکان تبدیل ارز و وجود دستگاه خودپرداز در داخل هتل، سیستم امنیتی بالا، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور و امکانات بسیار خوب دیگر به شهرت خاصی رسیده است و شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما، از امکانات آن و زیبایی‌های شهر استانبول استفاده کنید. لازم به ذکر است که ورود حیوانات به این مجموعه آزاد است.

آدرس: Büyükdere Caddesi No:76 Mecidiyeköy Şişli, Sisli, 34394 Istanbul, Turkey 

هتل کینگ کراس استانبول

تنوع هتل‌های شیشلی استانبول از جمله نکات مثبت و قابل توجه این منطقه به شمار می‌رود. هتل کینگ کراس یکی از ارزان ترین هتل‌ها به شمار می‌رود که به نسبت قیمت رزرو اتاق، امکانات بسیار خوب و معقولی نیز دارد. این هتل سه ستاره با ارائه اینترنت و پارکینگ رایگان، اسپا و مرکز تخصصی ماساژ، شرایط تبدیل ارز در داخل هتل، سیستم امنیتی بالا، سیستم تهویه مطبوع، حمل و نقل فرودگاه و خدمات دیگری همچون آسانسور، توانسته فاکتورهای مورد نیاز برای قرار گرفتن در بین برترین هتل‌های ارزان شیشلی قرار بگیرد. همچنین، توانایی صحبت کردن کارکنان به زبان فارسی، از جمله محاسن این هتل برای مهمانان ایرانی محسوب می‌شود.

آدرس: Esentepe Atom Sokak No26, Sisli, 34394 Istanbul, Turkey

هتل رناتا بوتیک شیشلی

اقامت در یکی از هتل‌های منطقه شیشلی قاعدتا لذت سفر به استانبول را دو برابر خواهد کرد. هتل رناتا بوتیک جزو هتل‌هایی است که برخلاف موارد فوق، دارای باشگاه ورزشی اختصاصی برای مهمانان است که این مورد از جمله مزایای این هتل برای جذب مهمان از اقصی نقاط جهان محسوب می‌شود. ناگفته نماند که این هتل به امکانات بسیار ممتاز دیگری نیز مجهز است؛ امکاناتی که آن را به هتلی چهار ستاره تبدیل کرده‌اند. در همین راستا، می‌توان به اینترنت رایگان، حمل و نقل فرودگاه، پارکینگ، سیستم‌های امنیتی، امکان تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، امکان دسترسی معلولین، سونا و بسیاری از خدمات دیگر اشاره کرد. از جمله نکات قابل توجه درباره هتل رناتا بوتیک، نظافت اتاق‌ها با سیستم اوزون است که سبب قرار گرفتن این هتل در بین هتل‌های سبز استانبول شده است.

آدرس: Nakiye Elgun Sokak No:44 , Sisli, 34381 Istanbul, Turkey

هتل سنت رجیس استانبول

هتل سنت رجیس با قرار گرفتن در قلب نیشان تاشی و ارائه امکانات عالی، به عنوان یکی از هتل‌های پنج ستاره و لوکس در منطقه، شناخته می‌شود. یکی از نکات مهم درباره هتل سنت رجیس، فاصله بسیار کم با ایستگاه متروی عثمان‌بَی است که مهمانان مقیم این هتل می‌توانند با استفاده از آن، به قسمت‌های مختلف شهر بروند و به بازدید از جاذبه‌های گردشگری و خرید از مراکز خرید بپردازند. هتل St. Regis امکانات عمومی بسیار خوبی مانند اینترنت رایگان، امکان تبدیل ارز، نظافت روزانه اتاق‌ها، امکانات امنیتی مناسب، سیستم تهویه مطبوع، حمل و نقل فرودگاه، دسترسی معلولین و آسانسور دارد. ناگفته نماند هتل سنت رجیس ۲ سالن غذاخوری در داخل رستوران با ارائه انواع غذاهای بین المللی دارد. از جمله دیگر امکانات قابل توجه هتل، باشگاه ورزشی اختصاصی است که مهمانان می‌توانند در آنجا به ورزش بپردازند. قبل از سفر با بلیط استانبول به تهران، به اسپا و مرکز تخصصی ماساژ که از سایر خدمات مهم و ارزشمند هتل سنت رجیس به شمار می‌رود سر بزنید. علاوه بر موارد مذکور، همه‌ی اتاق‌های این هتل دارای نقاشی‌ها و مجسمه‌های اصل از مجموعه آثار ماندگار دِمسا، هنرمند اهل کشور ترکیه هستند. ناگفته نماند که ورود حیوانات به این مجموعه آزاد است.

آدرس: Mim Kemal Oke Caddesi No:35 Nisantasi, Sisli, 34367 Istanbul, Turkey

b64ad25a-2902-45ac-baad-78bf42a46995

سایر هتل های منطقه شیشلی استانبول

از آنجایی که منطقه شیشلی از جمله مناطق لوکس و اعیان نشین استانبول است، اقامتگاه‌های زیادی وجود دارد که هزینه اقامت در آنها نیز بسته به امکانات و کیفیت اتاق‌ها متغیر است؛ از هتل‌های چند ستاره گرفته تا سوئیت‌های شیک و ارزان قیمت. شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما و رزرو اتاق در یکی از اقامتگاه‌های منطقه شیشلی، یک سفر به یاد ماندنی را تجربه کنید و از لحظه به لحظه‌ی آن لذت ببرید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی