|

شگفتی های حیات وحش؛ شیطان تاسمانی که وحشی ترین حیوونه نشد مرغ رو یه لقمه کنه! (ویدیو)

ویدیو امروز ما در مورد شیطان تاسمانی هست که به یه مرغ حمله میکنه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکی از جذاب ترین موضوعات جهام حیات وحش هست. دنیای حیات وحش همیشه غافلگیری های خاصی داره. دنیایی پر از تلاش برای زنده ماندن. جهان خطرناک و عجیبی که در اون خون و شکار حرف اول را می زنه. حیوانات مختلف با توانایی های گوناگون تمام تلاش خودشون رو انجام میدن تا بتونن زنده بمونن، اما این دنیا بی رحم هست، چون همیشه یک بازنده وجود داره. اینبار میریم سراغ شیطان تاسمانی.

شیطان تاسمانی در جزیره‌ی تاسمانی کشور استرالیا مشاهده شده. وزن این حیوانات به 7 تا 10 کیلو میرسه. شیطان تاسمانی شدیدا دمدمی هست یعنی وقتی که احساس خطر کند، دندان‌هایش را نشان می‌دهد و صدای عجیبی تولید می‌کند. شیطان تاسمانی  با هر حیوانی می تواند بجنگد و آن را از بین ببرد. این حیوان وحشی گاهی به همنوع خود حمله هم رحم نمی کند.

شیطان تاسمانی به عنوان بزرگ‌ ترین گوشت خار کیسه‌ دار جهان شناخته میشه. میشه گفت با داشتن اندازه ای به بزرگی 52 تا 80 سانتی متر شیطان‌ تاسمانی جثه‌ای متوسط و کوچک‌تر از سگ سانان دارد. شیطان تاسمانی دارای پشم‌ زخیم سیاه یا قهوه‌ای  است که در بیشتر موارد با یک خط نامنظم هلال مانند سفید بر روی شکم همراه هست.

شیطان تاسمانی حیوان منزوی به حساب میاد که بیشتر شب‌ ها فعالیت داره. این جانور در روز به تنهایی و درون کنده‌ های خالی، غارها و چاله زیرزمینی زندگی میکنه، و شب‌ها برای شکار میاد بیرون. آنها هر چیزی را که بتوانند دندان‌ های تیزشان را در آن فرو کنند شکار میکنند، و حتی از مو، پوست و استخوان‌ غذا هم دست بر نمی داره.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی