|

تمساح قُلچماق چه بی رحمانه خرطوم فیل بیچاره رو میکشه؛ بچه فیل بدبختو چرا تیکه تیکه کرد؟

در این ویدئو فیل هایی را خواهید دید که در چنگال تمساح گرفتار شده اند. تمساح با شدت زیادی خرطول فیل بیچاره را می کشد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فیل سنگین‌ترین حیوان کره زمین است که به طور نرمال بین 3 هزار تا ۷ هزار کیلوگرم وزن دارد. سنگین‌ترین وزنی که تاکنون برای یک فیل ثبت شده، ۱۰۸۸۶ کیلوگرم بوده است. جالب است بدانید که طولانی ترین دوره بارداری به فیل ها تعلق دارد آن ها تا ۲۲ ماه نوزاد را در شکم خود نگه می‌دارند. نوزاد تازه متولد شده فیل، بالغ بر یکصد کیلوگرم وزن دارد. فیل‌ها با اینکه هیکل درشتی دارند از ریشه گیاهان، علف، میوه و برگ درختان تغذیه می کنند. آن ها در طول یک روز ۱۶۰ لیتر آب و ۱۴۰ کیلوگرم غذا میل کند.

فیل ها از جمله باهوش ترین حیوانات موجود در جهان هستند . وزن مغز یک فیل در حدود ۵ کیلوگرم است و از نظر پیچیدگی پس از مغز نهنگ ها پیچیده ترین مغز در بین جانوران است. مغز این حیوان از نظر واکنش به احساسات گوناگون بسیار پیشرفته است و بنا بر تحقیقات انجام شده مشخص شده که در زمینه تعقیب چندین سوژه در یک فضای سه بعدی فیل بر انسان برتری دارد.

با ینکه فیل درشت‌ترین حیوان روی کره خاکی است اما اگر یک مورچه کوچک وارد خرطومش بشود، می‌تواند او را به کشتن دهد. به همین خاطر است که فیل‌ها برای دور ماندن از خطر مرگی که مورچه‌ها برایشان دارند، خرطوم خود را بالا می‌گیرند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی