|

واکنش روزنامه همشهری به اتفاقی که برای آرمیتا گراوند افتاد

لحظه ورود قطار او به سمت واگن حرکت می‌کند، اما هنگام ورود به قطار تعادلش را به‌علت افت فشار از دست داده و دقیقا در ورودی زمین می‌خورد.

لینک کوتاه کپی شد

موضوع حجاب و عدم‌رعایت قانون توسط هنجارشکنان همچنان موضوعی داغ در جامعه است. اگر سوار مترو شده‌باشید و مسافر هر روزه این ناوگان باشید شاهد هستید که مأموران انتظامی در مترو بدون درگیری لفظی و برخورد فیزیکی با هنجارشکنان، فقط صرف بیان یک جمله تذکر رعایت حجاب می‌دهند، اما چند روز گذشته در فضای مجازی شایعات مبنی بر ضرب و شتم دختر جوانی در مترو توسط مأموران مترو به‌دلیل عدم‌رعایت حجاب منتشر شده و ادعا کرده‌اند به‌دلیل ضرباتی که به این دختر توسط مأموران وارد شده او دچار مصدومیت جدی شده و در حال حاضر در بیمارستان بستری‌است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از همشهری، اما  مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، می‌گوید: صبح روز یکشنبه ۹مهرماه۱۴۰۲ دانش‌آموزی ۱۶ساله وارد ایستگاه متروی میدان شهدا در خط۴ به قصد عزیمت به مدرسه می‌شود. در لحظه ورود قطار به ایستگاه او به سمت واگن انتهایی قطار حرکت می‌کند، اما در لحظه ورود به قطار تعادل خود را به‌علت افت فشار از دست می‌دهد و دقیقا در ورودی قطار به زمین می‌خورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی