|

آموزش استعلام بیمه خودرو به صورت آنلاین

برای استعلام بیمه شخص ثالث وارد سامانه سنهاب شوید بعد از وارد کردن پلاک، کد ملی، شماره موبایل و کد ارسالی اطلاعات برایتان نمایش داده می شود.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از اقدامات مهمی که پس از دریافت بیمه ماشین باید انجام دهید استعلام بیمه جهت اطمینان از صحت بیمه‌نامه است. است. با این که می‌توان این کار را با مراجعه به دفاتر بیمه انجام داد، اما مثل بسیاری از فعالیت‌های دیگر، استعلام آنلاین بسیار سریع‌تر و آسان‌تر انجام می‌شود. اگر برای اولین بار می‌خواهید استعلام بیمه را انجام دهید یا پیش از این با مشکلاتی برای این کار روبرو بودید، جای نگرانی نیست. در اینجا استعلام بیمه خودرو به صورت آنلاین را به راحت‌ترین شکل آموزش می‌دهیم.

استعلام بیمه شخص ثالث با استفاده از پلاک خودرو

برای استعلام بیمه شخص ثالث با پلاک باید وارد سامانه سنهاب شوید. برای استعلام بیمه با این روش، باید به شکل زیر عمل کنید. 

ابتدا وارد سامانه سنهاب شده و «پلاک خودرو» و همچنین کد ملی خود را وارد می‌کنید.

در مرحله بعدی برای ورود به سامانه، باید شماره تلفن خود را وارد کنید. در نظر داشته باشید که شماره تلفن وارد شده باید به نام مالک خودرو باشد.

سپس باید کد ورود به سامانه را که به شماره شما پیامک شده، در کادر مربوطه وارد کنید.

پس از وارد کردن کد تایید ارسالی، اطلاعات خودروی شما و همچنین سابقه تخفیفات بیمه شخص ثالث نمایش داده خواهد شد. 

به این ترتیب می‌توانید در عرض چند ثانیه استعلام بیمه شخص ثالث خود را در سامانه سنهاب انجام دهید.

خرید آنلاین بیمه شخص ثالث از بیمه بازار

اگر قصد شما استعلام و خرید بیمه شخص ثالث است، بیمه‌بازار بهترین انتخاب خواهد بود. قیمت بیمه شخص ثالث در بیمه بازار، به‌روز است و شما به معتبرترین بیمه‌نامه‌های شخص ثالث دسترسی خواهید داشت. با ورود به صفحه مربوط به بیمه شخص ثالث در این پلتفرم، می‌توانید استعلام بیمه شخص ثالث را تقریبا مثل سامانه سنهاب انجام دهید و بلافاصله فهرست تمامی شرکت‌های معتبر بیمه‌ای در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در این فهرست می‌توانید تمام بیمه‌ها را از لحاظ قیمت و پوشش‌ها بررسی کرده و مناسب‌ترین گزینه را خریداری کنید. در اینجا امکان تعیین ارزش روز خودروی خود را دارید، می‌توانید سقف تعهدات بیمه‌‌نامه را مشخص کنید و پوشش‌های اضافی لازم را هم درخواست دهید. همچنین امکان انتخاب خرید نقدی یا اقساطی بیمه هم در اختیار شما قرار می‌گیرد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی