|

چگونه بهترین سیگنال‌های معاملاتی رایگان فارکس را پیدا کنیم؟

سیگنال‌های رایگان فارکس معمولاً پیام‌های کوتاهی هستند که حاوی اطلاعاتی بوده که می‌توانند به شما در تصمیم‌گیری معاملاتتان کمک کنند.

لینک کوتاه کپی شد

در این مقاله نحوه یافتن بهترین سیگنال‌های معاملاتی رایگان فارکس را نشان خواهیم داد. همچنین در مورد این‌که آیا سیگنال‌های رایگان فارکس قابل اعتماد هستند و یا خیر بحث خواهیم کرد. طبیعی است که بخواهیم با کمترین تلاش و هزینه به نتایج خوبی در معاملات دست یابیم. مردم غالبا ترجیح می‌دهند از اشتباهات خود اجتناب کنند و در عوض بر افکار و نظرات دیگران تکیه کنند. بسیاری از معامله‌گران مبتدی به دنبال دست‌یابی به سود در بازار در سریع‌ترین زمان و بدون زحمت هستند.

به‌ همین‌ دلیل است که بسیاری از معامله‌گران در گوگل به جستجوی مواردی مانند «بهترین سیگنال‌های معاملاتی رایگان فارکس» و یا سایر سؤالات مشابه می‌پردازند. اکثر این معامله‌گران تمایلی به پرداخت برای سیگنال‌های با سرویس پریمیوم ندارند، زیرا امیدوارند بدون هیچ هزینه‌ای سود به دست آورند. با‌این‌حال، درک این نکته مهم است که اگر شما به دنبال سیگنال رایگان فارکس هستید، امروزه سیگنال‌های معاملاتی رایگان فارکس زیادی وجود ندارد. معمولاً یافتن سیگنال‌های معاملاتی فارکس دقیق و رایگان می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. سیگنال‌های رایگان فارکس گاهی اوقات بهترین سیگنال‌های موجود نیستند و همچنین ممکن است قابل اعتماد نباشند. نکته‌ای که باید در نظر داشت این است که حتی اگر برخی از هشدارها و سیگنال‌های معاملاتی فارکس «رایگان» بوده، ممکن است در درازمدت رایگان نباشند، زیرا به طور بالقوه می‌توانند باعث ضرر شما بشوند.

منظور از سیگنال‌های رایگان فارکس چیست؟

سیگنال فارکس

سیگنال‌های رایگان فارکس معمولاً پیام‌های کوتاهی هستند که حاوی اطلاعاتی بوده که می‌توانند به شما در تصمیم‌گیری معاملاتتان کمک کنند. این سیگنال‌ها می‌توانند بر اساس تحلیل‌های تکنیکالی یا بنیادی و یا سایر اشکال تحلیل باشند. سیگنال‌های معاملاتی اخبار فارکس سیگنال‌هایی هستند؛ بر اساس رویدادهایی خبری که می‌توانند بر بازارها تأثیر بگذارند. سیگنال‌های تحلیل تکنیکال فارکس، سیگنال‌هایی را برای کمک به شناسایی فرصت‌های معاملاتی بر اساس تحلیل تکنیکال ارائه می‌کنند.

سیگنال‌های فارکس معمولاً از طریق ایمیل، پیامک و یا هر نوع برنامه ارتباطی دیگری مانند تلگرام برای معامله‌گران ارسال می‌شود.

یک سیگنال فارکس به چه شکل است؟ معمولاً این سیگنال به صورت یک پیام بسیار کوتاه بوده که فقط حاوی موارد کلیدی است، مانند:

BUY EUR/USD @ 1.1550

SL @ 1.1500, TP @ 1.1600

همانطور که می‌بینید، سیگنال با جهت سفارش (خرید یا فروش) شروع می‌شود. می‌توان آن را خرید یا فروش نامید. پس از این، ابزار معاملاتی نشان داده می‌شود. ممکن است به شکل نماد ارز "EUR/USD" باشد و یا می‌توان از یک نام مستعار ارز مانند Aussie یا Cable استفاده کرد. پس از آن مظنه قیمت را خواهیم دید که معمولاً در چهار و یا پنج رقم بعد از اعشار نمایش داده می‌شود.

گاهی اوقات نرم افزار معاملاتی رایگان فارکس با ویژگی سیگنال‌های خرید فروش، نوعی سفارش معین را ارائه می‌دهد. این سفارش می‌تواند یک سفارش بازار (MO)، یک دستور در حال انتظار (PO) و یا یک سفارش محدود (LO) باشد. بسته به پلتفرم کارگزار، شخص و یا شرکتی که سیگنال را ارسال می‌کند، ممکن است با انواع دیگری از سفارشات روبرو شوید. بعد از خط اول، می‌توانید دو علامت اختصاری و دو نقل قول دیگر را مشاهده کنید. از این موارد برای شناسایی نقاط توقف معامله به دلیل ضرر یا سود استفاده می‌شود. همانطور که در مثال بالا مشاهده می‌کنید، SL که مخفف حد ضرر است، در فاصله 50 پیپ تنظیم شده است و TP (سیو سود) 50 پیپ با قیمت ورودی در این مثال سیگنال فارکس فاصله دارد.

در این سیگنال‌ها اغلب مقادیر دیگری در انتهای سیگنال نیز مشاهده می‌شود که معمولاً به اختصار TS است. این به معنای استفاده از تریلینگ استاپ یا بالا آوردن حدضرر است. هر کارگزار و پلتفرمی از این نوع سفارش پشتیبانی نمی‌کند و بنابراین هر معامله‌گر نمی‌تواند از آن‌ها بهره ببرد. با این حال، این یک ویژگی کاملاً خوب است، زیرا می‌تواند به شما امکان دهد که پس از ارسال سیگنال انعطاف بیشتری داشته باشید.

دانستن تفاوت بین سیگنال‌های معاملاتی خودکار و سیگنال‌های معاملاتی معمولی مهم است. سیگنال‌های معاملاتی خودکار معاملات را برای شما انجام می‌دهند، در حالی که سایر اشتراک‌های سیگنال معاملاتی صرفاً یک سیگنال برای شما ارسال می‌کنند و انتخاب ورود یا خروج از یک معامله بر اساس اطلاعات سیگنال به شما بستگی دارد. اکنون در این مورد با جزئیات بیشتر بحث خواهم کرد.

سیگنال‌های معاملاتی خودکار در مقابل سیگنال‌های معاملاتی عادی

سیگنال‌های معاملاتی خودکار

سیگنال‌های معاملات خودکار فارکس می‌توانند یکی از راه‌های خرید و فروش خودکار فارکس با توجه به توصیه دیگران باشند. تفاوت بین سیگنال‌های معاملاتی خودکار و سیگنال‌های معاملاتی معمولی در این است که سیگنال‌های خودکار، معاملات را برای شما انجام می‌دهند، همچنین ارائه‌دهنده پس از اتمام معامله شما را مطلع می‌کند. علاوه بر این، برخی از ارائه‌دهندگان می‌توانند عواملی مانند نوسانات کم یا زیاد یا حجم را نیز به شما اطلاع دهند. معمولاً معامله‌گران هزینه خدمات را پرداخت می‌کنند و ارائه‌دهنده یک اعلان برای شما ارسال می‌کند.

در حالی که ایده استفاده از سیگنال‌های معاملاتی خودکار ممکن است در ابتدا جذاب باشد، برخی افراد می‌پرسند که آیا می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد؟ پاسخ شاید مثبت نباشد. به همین دلیل مهم است که آموزش لازم را در مورد انجام معاملات ببینید و همیشه از مدیریت ریسک و استراتژی معاملاتی صحیح بهره بگیرید تا در انتخاب ارائه‌دهنده سیگنال و این‌که از کدام سیگنال استفاده می‌کنید، مشکلی نداشته باشید. همچنین، توصیه می‌شود کارگزاران مختلف را به طور کامل بررسی کنید تا مطمئن شوید که از شما کلاهبرداری نشود و یا متحمل ضرر یا هزینه‌های غیرمنتظره نشوید. به طور خلاصه، سیگنال‌های معاملاتی مزایا و معایبی دارد:

مزایا

راهی برای یادگیری تحلیل معاملات انجام شده. تجزیه‌وتحلیلی را که بر معاملات و نتیجه آن‌ها تأثیر گذاشته است، خواهید دید.

 در حین یادگیری سود کسب کنید. شما می‌توانید در‌حالی‌که در مورد تجزیه‌وتحلیل و نحوه معامله یاد می‌گیرید، درآمد کسب کنید.

 فقط در صورت نیاز معامله کنید. این برای نوسان‌گیرها و افرادی که همیشه بازار را تماشا نمی‌کنند و یا نمی‌توانند تماشا کنند، ایده‌آل است.

ایجاد اعتماد به نفس. معاملات شما بر اساس اطلاعات محکمی است.

احساسات را از معاملات خود حذف کنید. احساسات شما بر معاملات شما تأثیری نخواهد داشت. معاملات شما فقط بر اساس فرمول‌های ریاضی است.

معایب

به راحتی تنبل می‌شوید و فقط به سیگنال‌ها تکیه می‌کنید. از آنجا که تجزیه‌وتحلیل به روش دیگری صورت می‌پذیرد، معامله‌گران ممکن است از بررسی بازارها و جستجوی فرصت‌ها خودداری کنند. آن‌ها به نوبه خود از یادگیری معامله دست می‌کشند که این امری خطرناک است.

سیگنال‌ها همیشه قابل اعتماد نیستند. سیگنال‌های تکنیکالی و بنیادی گاهی اوقات ممکن است اشتباه باشند.

سیگنال‌ها ممکن است برای استراتژی شما مناسب نباشند. بیشتر اوقات، شما باید استراتژی خود را با ارائه‌دهنده تنظیم کنید، نه از راه دیگر.

می‌تواند گران باشد. حتماً قبل از ثبت‌نام، درباره تمامی هزینه‌هایی که قرار است ارائه‌دهنده بر شما اعمال کند، آگاه شوید! آنها ممکن است هزینه ماهیانه، بر اساس سیگنال، معامله و یا ترکیبی از این‌ها را از شما دریافت کنند. به یاد داشته باشید که چگونگی این هزینه‌ها به سودهای شما تأثیر می‌گذارد.

سیگنال‌های معاملاتی خودکار برای برخی از معامله‌گران جذاب و مفید هستند، اما این مقاله بر روی سیگنال‌های معاملاتی رایگان فارکس تمرکز می‌کند که می‌توانند به عنوان بخشی از استراتژی کلی شما استفاده شوند.

سخن پایانی

استفاده از سیگنال فارکس یکی از راه‌های کسب درآمد از این بازار است اما توجه داشته باشید که مکن است برخی از ارائه دهندگان سیگنال ضررهای هنگفتی به شما وارد کنند. بنابراین انتخاب بهترین ارائه دهنده سیگنال فارکس حائز اهمیت است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی