|

پوریا پورسرخ و هولیا دیکن در فیلم هولیا + بیوگرافی هولیا دیکن

هولیا ششمین فیلم مرتضی آتش زمزم است که فیلمی کمدی است و بازیگران سرشناسی در آن به ایفای نقش می پردازند و گریم های دیدنی را در این فیلم…

لینک کوتاه کپی شد

فیلم سینمایی هولیا به کارگردانی مرتضی آتش زمزم و تهیه کنندگی مشترک ایرج تقی پور و مرتضی آتش زمزم چند روز پیش در تهران مقابل دوربین رفت و به تازگی تصویر جدیدی از دو بازیگر این فیلم رونمایی شد. در سکانس‌های اخیر، پوریا پورسرخ و هولیا دیکن Hulya Diken بازیگر ترکیه‌ای مقابل دوربین رفتند.

داستان و بازیگران فیلم

هولیا ششمین فیلم مرتضی آتش زمزم است که فیلمی کمدی است و بازیگران سرشناسی در آن به ایفای نقش می پردازند و گریم های دیدنی را در این فیلم تجربه خواهند کرد. محمدرضا هدایتی، علی انصاریان، مریم امیرجلالی، بهراد خرازی، محمد فیلی و افشین سنگ چاپ، مجید شهریاری، شیوا خسرو مهر، شراره رخام در این فیلم بازی دارند. تدوین همزمان توسط کاوس آقایی انجام می‌شود و تصویربرداری هوایی پروژه بر عهده مصطفی علی پور حقیقی است. سازندگان به جای خلاصه داستان، این متن را ارائه داده‌اند: «در ایران پدر و مادرها به بچه‌هاشون اجازه هر کاری را نمی‌دهند، ولی همیشه نوه داستانش فرق داره!».

پوریا پورسرخ و هولیا دیکن در فیلم هولیا + بیوگرافی هولیا دیکن

بیوگرافی هولیا دیکن

هولیا دیکن با نام اصلی Hülya Diken ، بازیگر ترکیه ای است که سابقه ی ایفای نقش در سریال های چون Cumali Ceber 2 در سال ۲۰۱۸ میلادی ، Necroman در سال ۲۰۱۹ میلادی و همچنین سریال پرمخاطب Medcezir را در سال ۲۰۱۳ میلادی در کارنامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی