|

طلاق بهنوش بختیاری و محمدرضا آرین؛ چرا هیچ عکسی از شوهر بهنوش نیست؟

بهنوش بختیاری عصر یکشنبه 20 مهر با انتشار یک استوری احساسی خبرساز شد و این شائبه را ایجاد کرد که از همسرش محمدرضا آرین طلاق گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون عصر یکشنبه 20 مهر با انتشار یک استوری خبرساز شد. استوری بهنوش بختیاری این شائبه را ایجاد کرد که وی از محمدرضا آرین همسر خود جدا شده است. ماجرای طلاق بهنوش بختیاری از محمدرضا آرین هم اکنون به یکی از داغ ترین اخبار اینستاگرام تبدیل شده است. در ادامه برای اطلاع از ماجرای طلاق بهنوش بختیاری از محمدرضا آرین با ما همراه باشید.

بهنوش بختیاری عصر یکشنبه با انتشار یک استوری که از دسترس خارج شده، متنی نوشته و آن را با جمله "خداحافظ بی‌مهر من" تمام کرده است.

طلاق بهنوش بختیاری از محمد رضا آرین

بهنوش بختیاری بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون با انتشار استوری معناداری در صفحه شخصی اش در اینستاگرام شایعه جدایی از همسرش را قوت بخشید.

بهنوش بختیاری با انتشار استوری نوشت: "بهای نگهداشتن یک زن کنار خود مهر است نه مهریه، زمانی که نه مهر است و نه عشق، خداحافظی بهترین کار است.همه مهر عالم به پای تو ولی خداحافظ بی مهر من"

تکذیب طلاق بهنوش بختیاری از محمدرضا آرین

ساعتی بعد از اینکه پست اینستاگرامی بهنوش بختیاری خبر ساز شد خانم بختیاری در استوری اعلام کرد که از همسرش حدا نشده است.

طلاق بهنوش بختیاری و محمدرضا آرین؛ چرا هیچ عکسی از شوهر بهنوش نیست؟

محمدرضا آرین همسر بهنوش بختیاری کیست؟

بهنوش بختیاری تیرماه سال 86 با محمدرضا آرین نویسنده و کارگردان کشورمان ازدواج کرد اما تابحال هیچ تصویری از همسر خانم بازیگر منتشر نشده است.

منتشر نشدن عکسی از همسر بهنوش بختیاری دلیلی برای کنجکاوی برخی از انسان های جستجوگر شد تا هر از چندگاهی با انتشار عکسی و معرفی او به عنوان همسر بهنوش بختیاری حواشی جدیدی برای خانم بازیگر رقم بزنند.

بهنوش بختیاری که حالا بیشتر از 10 سال از عمر زندگی مشترکش میگذرد به بهانه های مختلف بارها و بارها اعلام کرده است که هیچ عکسی از همسرش در اینترنت وجود ندارد و تنها دلیل این امر بی علاقه بودن همسرش به انتشار عکس است اما باز هم ماجرای انتشار عکس های منتسب به همسر ایشان داستانی ادامه دار است.

طلاق بهنوش بختیاری و محمدرضا آرین؛ چرا هیچ عکسی از شوهر بهنوش نیست؟

یکی از اولین عکس هایی که به همسر بهنوش بختیاری نسبت داده شد این عکس بود که اگر سرچ کوتاهی در اینترنت داشته باشد به سادگی صحت این موضوع را تایید خواهید کرد اما طبق گفته های بهنوش بختیاری هیچ عکسی از همسرش تابحال منتشر نشده است و این عکس منتسب هم، همسر خانم بازیگر نیست.

پیشنهاد می شود: ماجرای طلاق آناشید حسینی از امیرحسین مرادیان پسر آقای سفیر

واکنش بهنوش بختیاری به کنجکاوی کاربران برای دیدن عکس همسرش

دهمین سالگرد ازدواج خانم بازیگر تیرماه سال 96 بود و علی رقم بارها و بارها تکرار باز هم بهنوش بختیاری برای هوادارانش نوشت:

برای چندمین بار میگم که همسر بنده علاقه ای به انتشار عکسشون در فضای مجازی ندارن…..وگرنه برای من افتخاریه که صفحه ام با عکس ایشون مزین شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی