|

مهراد جم و دنیا جهانبخت؛ از جدایی تا بارداری؛ پای ریحانه در میان است؟

دنیا جهانبخت و مهراد جم دو چهره خبرساز اینستاگرام برای اینکه از ریحانه پارسا عقب نمانند دست به کار شدند و حاشه های جدیدی اجاد کردند.

لینک کوتاه کپی شد
12

دنیا جهانبخت و مهراد جم دو چهره خبرساز اینستاگرام که به تازگی با هم وارد رابطه شدند حاشیه های جدیدی دارند. از یک سمت ویدیوی منتشر کردند که ادعا شده دنیا از مهراد باردار شده و از طرف دیگر دنیا تمام پست های مربوط به مهراد را پاک کرده و حتی برای مدتی او را آنفالو کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا حواشی این دو را باهم مرور کنیم.

بارداری دنیا جهانبخت از زبان مهراد جم

دنیا جهانبخت چرا مهراد جم را آنفالو کرد؟

دنیا جهانبخت بعد از رسیدن فالووراش به 10 میلیون همه‌ی عکسای مهراد جم رو پاک کرد و او را آنفالو کرد.دنیا جهانبخت متولد سال 1368 و آبان ماهی می باشد. دنیا جهانبخت زاده تهران است و تا مقطع دبیرستان تحصیل کرده است، دنیا جهانبخت در یک خانواده ثروتمند در شمال تهران به دنیا آمده و در حال حاضر در امارات متحده عربی و بریتانیا زندگی می کند. البته این کار دنیا مقطعی بود بعد از یک روز دنیا دوباره مهراد را فالو کرد و تمام عکس ها و پست های مشترک شان را بازگرداند.

پیشنهاد می شود: ریحانه پارسا اول لخت شد و حالا با امیر تتلو ازدواج سفید می کند؟

دنیا و مهراد از ریحانه پارسا عقب افتادند؟

در روزهای اخر ریحانه پارسا انون اصلی توجهات در شبکه های اجتماعی بود و به نظر می رسد دنیا و مهراد با فعالت هایی که در روزهای اخیر انجام دادند به دنبال جلب توجه بیشتر بودند و به نظر می رسد تاحدودی هم موفق بودند.

پیشنهاد می شود: (ویدیو) مهراد جم چشم های دنیا جهانبخت را تتو کرد!

ماجرای رابطه دنیا جهانبخت و مهراد جم

دنیا جهانبخت چهره مشهور اینستاگرامی بعد از رابطه با امیر تتلو و ساسی مانکن با مهراد جم خواننده جوان وارد رابطه شد. مهراد جم یکی از خوانندگان پاپ کشور که با آهنگ شمال به شهرت رسید، در جدیدترین عکس منتشر شده از او دنیا دیده می شود و در عکس مشخصه که این دو شخص با هم وارد رابطه عاشقانه شدند

طبق اخبار رسیده دنیا جهانبخت دختر پر حاشیه اینستاگرامی با مهراد جم خواننده تازه کار پاپ وارد رابطه دوستی شده است. عکس دو تایی مهراد جم با دنیا جهانبخت در گذشته نیز منتشر شده بود اما فقط در حد شایعه باقی مانده بود اما این بار مهراد جم با انتشار استوری در اینستاگرام خود که در حال خواندن آهنگی از رضا پیشرو خواننده رپ است شایعه دوستی و رابطه اش با دنیا جهانبخت را به حقیقت بیشتر نزدیک کرد.

مهراد جم و دنیا جهانبخت؛ از جدایی تا بارداری؛ پای ریحانه در میان است؟

حمایت مادر مهراد جم از دنیا جهانبخت

مادر مهراد جم گفت : مخالفتی با این انتخاب ندارم و به سلیقه پسرم احترام می گذارم پسرم به تازگی به دعوت دنیا مهاجرت کرده و ازایران رفته است. بعضی کاربرها در اینستاگرام به عکس مادرشوهر دنیا جهانبخت واکنش نشان دادند و گفتند مادر شوهر دنیا همسن عروسش است.

مادر مهراد جم

واکنش امین فردین به رابطه مهرداد جم با دنیا جهانبخت

مهراد جم و دنیا جهانبخت با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرام خود از رابطه ی عاشقانه خود پرده برداشتند. امین فردین (خبرنگار) با انتشار پستی برای مهراد جم برای این خواننده آرزوی خوشبختی کرد.

مهراد جم و دنیا جهانبخت؛ از جدایی تا بارداری؛ پای ریحانه در میان است؟

ماجرای دنیا جهانبخت و ساسی مانکن و امیر تتلو

دنیا جهانبخت با ابراز علاقه به ساسی مانکن و گریه کردن مقابل دوربین بسیار جنجالی شد. او مدام به ساسی مانکن ابراز علاقه می کرد ولی این عشق یک طرفه بود و ساسی اصلا حواب دنیا جهانبخت را نمی داد تا اینکه او کلیپی از خفه کردن خودش را منتشر کرد که ابعاد این ماجرا بزرگ تر شد وباعث شد که او بیشتر از قبل دیده شود. بعد از مدتی او با طلا گلزار مدلی که ساکن دبی است و گویا با ساسی مانکن رابطه دارد، وارد بحث شد و این ماجرا هم برای کاربران بسیار جالب بود.

دنیا جهانبخت سپس با امیر تتلو وارد رابطه شد اما با او هم به اختلاف خورد.

[ میانگین: 1.5 /5]

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • صالحی ارسالی در

    مهراد حیف رفتی امیدوارم پشیمون نشی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی