|

واکنش مهناز افشار به حذف تصویرش از پوستر فیلم ناگهان درخت

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فیلم سینمایی ناگهان درخت با بازی پیمان معادی و مهناز افشار از روز 17 آذر 99 اکران شده است. اکران این فیلم اما در شرایط کرونایی و محدودیت ها تفاوت هایی با قبل داشته و به صورت آنلاین در شبکه های فیلیمو و نماوا اکران می شود. اما در این میان خبر هایی از حذف تصویر مهناز افشار از پوستر های فیلم ناگهان درخت در سطح شهر به گوش می رسد. ماجرا چیست؟ مهناز افشار به این موضوع و حذف تصویرش از این فیلم واکنش نشان داده است. با ما در ادامه همراه باشید.

حذف تصویر مهناز افشار از پوستر های فیلم ناگهان درخت

همانطور که اشاره کردیم فیلم ناگهان درخت با بازی پیمان معادی و مهناز افشار در پلتفرم های فیلیمو و نماوا در حال اکران می باشد. اما تصویر مهناز افشار بازیگری که به آلمان مهاجرت کرده است از روی پوستر های این فیلم در سطح شهر حذف شده است. اما ماجرا از چه قرار است؟ البته این اولین باری نیست که چنین اتفاقی می افتد.. فیم های خانم بازیگر که به آلمان مهاجرت کرده مجوز پخش می گیرند اما تصویر بازیگر از روی پوستر های شهری حذف می شود. پیشتر تصاویر افشار در فیلم "گیلدا" نیز حذف شده بود و این در حالی است که افشار در هر ۲ فیلم، نقش اول زن را بازی کرده است.

این بار نیز تصویر مهناز افشار از پوستر های شهری فیلم ناگهان درخت حذف شده اما فیلم در حال اکران است. فیلم سینمایی «ناگهان درخت» به نویسندگی و کارگردانی صفی یزدانیان و تهیه ‌کنندگی پیمان معادی، از ۱۷ آذر به صورت آنلاین در پلتفرم ‌های ‎فیلیمو و ‎نماوا اکران آنلاین می‌ شود. از بازیگران این سریال عبارتند از:

  • پیمان معادی
  • مهناز افشار
  • زهره عباسی
  • شقایق دهقان
  • مهراب قاسم‌ خانی
  • سیامک صفری
  • پانته ‌آ پناهی ‌ها

واکنش مهناز افشار به حذف تصویرش از پوستر فیلم ناگهان درخت

مهناز افشار بازیگر سفر کرده سینمای ایران که مدتی از فعالیت توئیتری دور بود، در بازگشت به این شبکه اجتماعی از حذف تصویرش از بنر ‌های تبلیغاتی فیلم ناگهان درخت به شدت انتقاد کرد. مهناز افشار در واکنش به حذف تصویرش از فیلم ناگهان درخت واکنش نشان داد و نوشت:

«بی عدالتی تاوان داره!»

بگذریم فیلم چطور بود؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی