|

رایة‌ النصر اثر مشترک ایران، سوریه و عراق در وصف شهید سلیمانی

گروه همخوانی و تواشیح محمد رسول الله (ص) در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اثری با عنوان «رایة‌النصر» را تولید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

«رایة‌ النصر» عنوان اثری مشترک از گروه‌هایی از کشور‌های عراق و سوریه و گروه محمد رسول الله (ص) به همراه گروه‌های تواشیح نورالزهرا (س)، پیامبر اعظم (ص) و ثقلین کرمان است که در آستانه سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد.این اثر در راستای فضاسازی تبلیغی در ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت تولید شد.

 

تولید اثری فاخر برای ایام شهادت سردار دل ها

رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: این اثر با شعری از میثم حاتم و آهنگسازی و تنظیم استاد هادی آرزم و در راستای فضاسازی تبلیغی در ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت تولید شد.

 

تفکر شهید سلیمانی مرز اعتقادی و جغرافیایی نمی‌شناسد

 

 

همکاری گروه هایی از عراق و سوریه در تولید اثر

وی به مشارکت گروه هایی از عراق و سوریه در تولید این اثر خبر داد و گفت: در تولید این اثر علاوه بر گروه همخوانی محمد رسول الله (ص) گروه های همخوانی از عراق و سوریه همکاری کردند که در کربلا و بین الحرمین و نیز حرم حضرت زینب (س) اجرای آنها ضبط شد.

 

ضبط در باغ موزه دفاع مقدس و گلزار شهدای کرمان

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ ادامه داد: اعضای گروه محمد رسول الله (ص) در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به اجرا پرداختند و گروه های تواشیح نورالزهرا (س)، پیامبر اعظم (ص) و ثقلین کرمان بر سر مزار شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان به اجرا پرداختند.

قربانی با اشاره به همکاری نهاد هایی از دیگر کشور ها در تولید اثر «رایة النصر» گفت: در تولید این اثر مؤسسه انوار رسول اعظم (ص)، مؤسسه ثقل الاکبر عراق،  مرکز دارالشهداء للقرآن الکریم سوریه و همچنین سازمان دارالقرآن کریم ایران و اتحادیه مؤسسات مردمی و تشکل های قرآن و عترت استان کرمان همکاری داشتند.

منبع: فارس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی