|

گفتگو با سردار آسودی

سفارش سردار سلیمانی به فرماندهان مقاومت درباره مقام معظم رهبری چه بود؟

سفارش سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به فرماندهان مقاومت درباره مقام معظم رهبری چه بود؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید سلیمانی سال 93 در حلب به فرماندهان مقاومت درباره مقام معظم رهبری توصیه‌ کرد. اما این توصیه چه بوده است؟ در ادامه با ما همراه باشید.

سفارش سردار سلیمانی به فرماندهان مقاومت درباره مقام معظم رهبری چه بود؟

سردار آسودی با اشاره به سالروز ترور ناجوانمردانه سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سپهبد سلیمانی به خاطر اخلاصی که داشت سردار دل‌های همه آزادگان جهان شد. وی با بیان اینکه سلیمانی یک مسلمان انقلابی، متدین و ولایتمدار بود، گفت: سلیمانی افکار و اعمالش برای رضای خدا و به شدت پایبند ولایت فقیه بود و این خصوصیت در جایگاه رفیع ایشان نقش عمده‌ ای داشت.

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه چپ و راست، اصولگرا و اصلاح‌طلب برایش مبنا نبود، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی همواره بر پایبندی به اسلام در حرف و عمل تأکید داشت و معتقد بود مسلمان واقعی باید آبروی اسلام و انقلاب باشد، چون برخی با اشتباه‌هایی که دارند آبروی اسلام را به خطر می ‌اندازند. سردار آسودی با اشاره به توصیه مکرر فرمانده شهید سپاه قدس درباره لزوم اطاعت از ولی فقیه اظهار کرد: به سیاسیون همواره توصیه می‌کرد موفقیت در سایه دل در گرو فرامین رهبر معظم انقلاب داشتن محقق می‌شود.

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: سال 94 در جلسه‌ای که در منطقه حلب با حضور فرماندهان جبهه مقاومت برگزار شد، به آنان گفت من به حضرت آقا خیلی اعتقاد دارم و اعتقادم حزبی و مطالعاتی نیست، بلکه تجربی است. من به این جمع‌بندی رسیده‌ام خداوند به خاطر تقوای بالا حکمت را بر زبان حضرت آیت الله خامنه‌ای جاری کرده است. لذا به فرماندهان سفارش کردند تا مطبع محض رهبری باشند و همین اطاعت محض بودن از ویژگی‌های برجسته سردار سلیمانی بود.

حاج قاسم برای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب جان خود را به خطر انداخت

سردار آسودی تأکید کرد: زمانی که رهبر معظم انقلاب فرمودند عمق استراتژی جمهوری اسلامی این است که سوریه باید حفظ شود، حاج قاسم برای تحقق این بیان حضرت آقا خودش را به شدت به خطر انداخت. وی ادامه داد: سال 93 در شرایطی که تمام منطقه حلب توسط داعش در محاصره بود، سلیمانی راهی نداشت جز اینکه بعضی شب‌ها با بالگرد به دمشق برود. هرقدر فرماندهان از او خواهش می‌کردند که اینجا در محاصره کامل داعش است، قبول نمی ‌کرد و می‌گفت سربازان نیروهای مقاومت اعم از لبنانی، عراقی، افغانستانی، سوری اینجا هستند و من باید در میان آنها باشم.

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه با تصریح اینکه اصرار سردار سلیمانی به حضور در صحنه‌های جنگ سوریه برای اطاعت از فرمان رهبر معظم انقلاب بود که فرموند باید مقابل آمریکا و صهیونیست‌ها بایستیم و نگذاریم سوریه سقوط کند، گفت: مسئولانی که می‌خواهند در ذهن و دل مردم ماندگار شوند باید اینگونه مطیع فرامین مقام معظم رهبری باشند. سردار آسودی خاطرنشان کرد: سپهبد شهید سلیمانی برای نظام جمهوری اسلامی احترام زیادی قائل بود و هر کس می ‌خواهد در نخستین سالگردش به او ابراز ارادت کند، باید پای شاخصه ‌های مکتب سلیمانی بایستد.

پیشنهاد می شود:  طلال ناجی عامل عراقی ترور شهید سردار سلیمانی کیست؟

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی