|

ساعت پخش و تکرار پایتخت 6؛ دو قسمت پایانی کی پخش می شود؟

سریال «پایتخت ۶» در قالب ۷ قسمت از ۲۱ اسفند ماه ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه یک روی آنتن می رود.

لینک کوتاه کپی شد
1

«پایتخت ۶» که نوروز ۹۹ از تلویزیون پخش شد، به صورت خلاصه و در قالب ۷ قسمت از ۲۱ اسفند ماه ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه یک روی آنتن می رود.

همچنین دو قسمت جدید این فصل که در این روزهای پایانی سال تصویربرداری شده است، در روزهای ۲۹ و ۳۰ اسفند ماه از شبکه یک پخش خواهد شد.  آنطور که اعلام شده است، قصه دو قسمت پایانی «پایتخت ۶» نگاهی طنزآمیز به برخی مسائل و حواشی کرونا دارد و درحقیقت روند قصه ۱۵ قسمت قبلی را تکمیل می‌کند.  سریال «پایتخت ۶» سال گذشته به دلیل شیوع کرونا در کشور نیمه تمام ماند و عوامل در همان زمان وعده ساخت قسمت های پایانی منوط به بهتر شدن شرایط را داده بودند.

تکلیف پایخت 7 چه می شود؟

مدیر روابط عمومی معاونت سیما درباره سیاست تلویزیون برای ادامه فصل های «پایتخت»، اعلام کرده است: این مجموعه نمایشی در فصل‌های گذشته الگوی موفقی در سریال سازی و حوزه سبک زندگی ایرانی اسلامی‌بوده، مخاطبان بسیاری را با خود همراه کرده و ان شاءالله پس از ارائه طرح مناسب، زمینه تولید فصل هفت «پایتخت» مهیاست.

البته پیش‌تر محسن تنابنده گفته بود به دلیل حاشیه‌ها و جنجال‌های مربوط به فصل ششم تا آینده نامعلوم خبری از تولید فصل‌های بعد نخواهد بود. در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌های همسو با سازمان صدا و سیما شایعه شده بود تنابنده برای ساختن فصل‌های بعدی درخواست‌های چند میلیاردی کرده است.

پنجشنبه شب بود که دوباره چراغِ نیم‌سوز بازگشت "پایتخت" به تلویزیون با گفت‌وگوی اینترنتی محسن تنابنده، روشن شد. بعد از حاشیه‌ها و پیام اینستاگرامی طراح و بازیگر نقش اصلی سریال، او در برنامه اینترنتی حاضر شد و چراغِ سبز ادامه پایتخت را غیرمستقیم در پسِ شوخی‌های مجری، روشن کرد. وقتی که او درباره حضور پنجعلی (علیرضا خمسه) می‌گفت شاید این پنجعلی برادری داشته باشد و یا ان‌شاالله عید شاهد "پایتخت" دیگری خواهیم بود و تنابنده پاسخ می‌دهد ان‌شاءالله که همین‌طور باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی