|

چگونه از ریپورت اینستاگرام خارج شویم؟

اگر به تازگی با این کلمه برخورد کرده اید، باید بدانید که اینستاگرام قوانینی دارد که در صورتی که کاربران این قوانین را زیر پا بگذارند، پیج…

لینک کوتاه کپی شد

از جمله مسائلی که بسیاری از کاربران به صورت روزمره با آن به مشکل برخورده اند، ریپورت اینستاگرام است که ممکن است این اتفاق برای پیج هایی که مدت هاست در حال تولید محتوای خوب برای اینستاگرامشان هستند، مشکلی جدی محسوب شود. در ادامه همراه چیکاو باشید تا راه حلی را در اختیارتان قرار دهیم که در سریع ترین زمان ممکن پیج خود را از حالت ریپورت خارج کنید. اگر علاقه مند به اخبار فناوری های روز دنیا هستید، می توانید جدید ترین اخبار تکنولوژی را در سایت چیکاو نیز دنبال کنید.

ریپورت اینستاگرام چیست؟

اگر به تازگی با این کلمه برخورد کرده اید، باید بدانید که اینستاگرام قوانینی دارد که در صورتی که کاربران این قوانین را زیر پا بگذارند، پیج آن ها توسط اینستاگرام محدود و مسدود خواهد شد. اگر تا به حال با پیغام اکشن بلاک اینستاگرام رو به رو شدید باید بدانید که این ای پیغام نتیجه زیر پا گذاشتن قوانین اینستاگرام است.

بهتر از قبل از اینکه به دنبال راحل های رفت ریپورت اینستاگرام باشید، دلایل ریپورت را بدانید در در آینده از ریپورت شدن جلوگیری کنید. چرا که اگر چندین مرتبه توسط اینستاگرام به هر دلیلی محدود و مسدود شوید، ممکن است در آینده برایتان مشکل ساز شود.

برخی از علت های ریپورت اکانت اینستاگرام

  1. ارسال گزارش توسط کاربران
  2. انتشار پست بدون فاصله زمانی
  3. فالو، آنفالو، لایک و کامنت بیش از حد مجاز
  4. عدم رعایت حق کپی رایت
  5. محتوای نامناسب و غیر مجاز
  6. کاربران از شما شکایت کنند
  7. انواع بلاک اینستاگرام
  8. استفاده از آی پی های مختلف بیش از حد مجاز
  9. ...

بیشتر بخوانید: آموزش دی اکتیو اینستاگرام تنها  در چند دقیقه

ممکن است اینستاگرام پیج شما را در زمانی مشخص و کوتاه و یا نامشخص محدود یا مسدود سازد که طبیعتا بدترین نوع آن بلاک شدن با تاریخ نامشخص است و ممکن است مدت ها طول بکشد تا پیج شما به حالت عادی بازگردد.

  1. بلاک شدن به صورت موقت
  2. بلاک شدن با تاریخ معین
  3. بلاک شدن تا تاریخ نامشخص

علت های ریپورت اکانت اینستاگرام

 

آموزش رفع ریپورت اینستاگرام

همانطور که به صورت خلاصه گفته شد، ریپورت و بلاک اینستاگرام انواع خاصی دارد. ممکن است پیج شما به هر دلیلی با این مشکل رو به رو شده باشد. امیدواریم این راه حل ها برایتان مفید باشد.

1. کامنت بگذارید و لایک کنید

ممکن است پیج شما به دلیل فعالیت بیش از حد فالو، لایک و کامنت بلاک شده باشد. اگر کمی صبر کنید این مشکل برطرف خواهد شد. اما اگر عجله دارید از فالوو های خود بخواهید تا پست های شما را لایک کرده و در زیر آن کامنت بگذارند. بهتر است کامنت های معنا دار گذاشته شود. از این طرق اینستاگرام متوجه خواهد شد که پیج شما اسپم نیست.

2. رفع بلاک اینستاگرام تغییر اطلاعات

از جمله روش های مفیدی که کاربران به ان تاکید دارند، تغییر اطلاعات پیج اینستاگرام است که می تواند برای رفع ریپورت اینستاگرام مفید باشد. تغییر اطلاعات تماسی مانند شماره تلفن و ایمیل می تواند در جهت رفع این مشکل مفید باشد.

3. رفع مسدودی با پیغام اکشن بلاک

در زمانی که اینستاگرام شما را بلاک کرده است پیغامی مبنی بر اکشن بلاک به شما ارسال می کند که در این پیغام گزینه ای با نام Tell Us وجود دارد. با کلیک بر روی این گزینه اینستاگرام ایمیلی به شما ارسال کرده و از شما کاری را خواسته تا انجام دهید. پاسخ به ایمیل به اینستاگرام ثابت می کند که شما اسپم نیستید.

رفع مسدودی با پیغام اکشن بلاک

4. ارسال گزارش

یکی از روش های رفع ریپورت اینستاگرام، ارسال گزارش از طریق قسمت Help بخش Report است. در اینجا مشکل خود را توضیح دهید و منتظر بمانید تا اینستاگرام به شما پاسخ دهد که معمولا حداکثر 12 ساعت زمانبر خواهد بود.

5. ارسال ایمیل

به اینستاگرام ایمیل بزنید، مشکل خود را توضیح داده و برای رفع ریپورت اینستاگرام درخواست کنید. فراموش نکنید که اطلاعات پیخ خود را شامل آیدی برای اینستاگرام ارسال کنید.

بیشتر بخوانید: دانلود بازار ؛ جدید ترین نسخه بازار را دانلود کنید

6. فعالسازی احراز دو مرحله ای

بسیاری از پیج های فیک، به امنیت پیج خود اهمیت نمی دهند. پیج های فعال و واقعی به امنیت پیجشان اهمیت می دهند. لذا این موضوع فاکتوری برای سنجش پیج ها شده است. احراز هویت دو مرحله ای را فعال کنید تا فرایند رفع ریپورت سریع تر انجام شود.

7. تبلیغ توسط دیگران

از دیگران بخواهید پیج شما را در حساب اینستاگرامشان تبلیغ کنند. به این طریق می توانید به اینستاگرام ثابت کنید که حساب شما واقعی است.

8. پیج اینستاگرام را فالو کرده و پروفایل خود را تکمیل کنید

از جمله روش هایی که برای جلوگیری از ریپورت به گوش می رسد، فالو کردن پیج اینستاگرام است. به علاوه اگر پروفایل حساب اینستای شما فاقد بیو و عکس است حتما در سریع ترین زمان ممکن به آن اضافه کنید.

9. با دیگران تعامل کنید

اگر با سایر پیج های اینستاگرام تعامل کنید، اینستاگرام از حقیقی بودن پیج شما مطمئن خواهد شد و سریع تر از محدودیت خارج خواهید شد.

 

جمع بندی

در این مقاله سعی شده تا دلایل بلاک اینستا، انواع  آن و روش های رفع ریپورت اینستاگرام را به شما توضیح دهیم. امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد. اگر سوالی یا پیشنهادی دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی