|

آخرین خبر نوبخت از دائمی شدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان + ویدئو

نوبخت

نوبخت درباره لایحه دائمی شدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفت پیش‌نویس این لایحه در دولت تصویب و به مجلس تقدیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

طبق روال ماه‌های اخیر، امروز (دوشنبه، ۱۱ مرداد) نیز محمدباقر نوبخت در لایو اینستاگرامی به گفت‌وگو پرداخت و طی آن جریان حقوق و آنچه که مربوط به این موضوع در سازمان‌ها و بخش‌های مختلف است را، تشریح کرد. این آخرین لایو اینستاگرامی نوبخت در دولت دوازدهم بود.

به گزارش«شایانیوز»، اولین موضوعی که رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره آن توضیح داد، لایحه دائمی شدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشگری، کشوری و تامین اجتماعی بود و اعلام کرد که پیش‌نویس این لایحه بعد از مشورت با نمایندگان بازنشستگان آماده، در دولت تصویب و در نهایت به مجلس تقدیم شد و اکنون منتظر هستیم تا نمایندگانی که اعلام کرده بودند آماده تصویب این لایحه هستند در این رابطه اقدام کنند.

وی افزود: لایحه در مجلس است و نباید دیگر مجلس دنبال بار مالی آن باشد چرا که وقتی دولت لایحه‌ای را به آن ارائه می‌کند یعنی بار مالی آن را پیش‌بینی کرده است مگر این‌که نماینده‌ها طرح‌هایی را به آن اضافه کنند که نیاز به تامین مالی جدید داشته باشد. نوبخت با بیان این‌که دولت در پایان خود لایحه را نهایی کرده و انتظار همکاری مجلس برای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دارد، گفت: البته نیازی هم به لایحه نیست و نباید بازنشستگان در این رابطه نگران باشند ما در استعلام سازمان بازنشستگی کشوری نیز تاکید کرده‌ایم که اجرای این طرح مقید به یک سال نیست و باید استمرار داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    آقای نوبخت شماتشریف نبردید؟سرویس رفت بدو

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی