|

یادداشت شهره لرستانی از روی تخت آی‌سی‌یو برای درگذشت علی سلیمانی

شهره لرستانی

شهره لرستانی که خودش هم به خاطر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است در پی درگذشت علی سلیمانی یادداشتی برای او نوشت.

لینک کوتاه کپی شد

شهره لرستانی که خودش این روزها درگیر بیماری کروناست و در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری است، در واکنش به درگذشت علی سلیمانی نوشت: «حال علی را می‌فهمم. هر جا هست برای او از خداوند مهربان، شادی روح و برای خانواده محترمش و اهالی هنر و هنردوستان صبر آرزو دارم.»

به گزارش«شایانیوز»، شهره لرستانی، بازیگر سینما و تلویزیون که به خاطر کرونا در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری است، در پستی اینستاگرامی، از درگذشت علی سلیمانی نوشت.

او نوشته است:

«صبح امروز که در بخش آی‌سی‌یوی مبتلایان به کرونا چشمم را باز کردم، احساس کردم رنگ آسمان تهران آبی است. بعد از سه روز، کمی صبحانه خوردم و به رسم همیشه، اخبار روز را از موبایلم پی گرفتم. دوست و همکار عزیز و هنرمندم، علی سلیمانی بر اثر کرونا، امروز از میان همین آسمان آبی گذشت و به سمت خالق هستی شتافت.

من زیر اکسیژن هستم و یکی از ریه‌هایم سی درصد و دیگری پنجاه درصد، درگیر کرونای دلتا است. بدن، سر، گردن، گلو و حتی گوش‌هایم (مثل سال‌های دور بچگی) دردناک هستند، حال علی را می‌فهمم. هر جا هست برای او از خداوند مهربان، شادی روح و برای خانواده محترمش و اهالی هنر و هنردوستان صبر آرزو دارم.

بیماری و مرگ، برادران به هم پیوسته‌اند. من از مرگ نمی‌ترسم، اما از ناتمام ماندگی و بی‌سرانجامی و قدرت تاثیرگذاری نداشتن چرا.»

علی سلیمانی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، در پی ابتلا به کرونا، ساعت ۵ صبح امروز (پنجشنبه ۲۱ مرداد) درگذشت. او متولد سال ۱۳۴۹ و دانش‌آموخته بازیگری از دانشگاه آزاد بود که در هر سه حوزه تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت می‌کرد. 

بازی در سریال‌هایی چون «وضعیت زرد»، «روزهای آبی»، «پایتخت ۴» و «وضعیت سفید» و فیلم‌هایی از جمله «تنگه ابوقریب»، «یک وجب از آسمان»، «قارچ سمی» و «سگ کشی»، بخشی از کارنامه هنری علی سلیمانی است. 

5595534

منبع: خبرآنلاین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی